Server ontzettend traag.

Erik

New member
Pf, van bijna 100% uptime naar 99,15%
sadley.gif

Luukvdo

New member
Wat ik me afvroeg: is die dos op een bepaalde site gericht of werkt dat zo niet?

Liteonit (link):

Habbz (link):
Hopelijk is het snel verholpen
emo.gif

Netwerk zelf in nu wel weer bereikbaar. Betreffende one2xs blijft voorlopig wel nullrouted.
Huidige 2-tal core routers worden zo snel mogelijk vervangen door ander model dat wel het aantal de grote hoeveelheid packets/sec kan verwerken.

Dus die dos zit je hele netwerk in de weg als ik het goed begrijp?

Liteonit (link):
Desondanks vindt ik dat DDoSende personen aardig kansloos zijn ;-)

Dat sowieso

Liteonit

New member
Luukvdo (link):
Wat ik me afvroeg: is die dos op een bepaalde site gericht of werkt dat zo niet?

Liteonit (link):

Habbz (link):
Hopelijk is het snel verholpen
emo.gif

Netwerk zelf in nu wel weer bereikbaar. Betreffende one2xs blijft voorlopig wel nullrouted.
Huidige 2-tal core routers worden zo snel mogelijk vervangen door ander model dat wel het aantal de grote hoeveelheid packets/sec kan verwerken.

Dus die dos zit je hele netwerk in de weg als ik het goed begrijp?

Liteonit (link):
Desondanks vindt ik dat DDoSende personen aardig kansloos zijn ;-)

Dat sowieso

Het hele netwerk heeft er last van gehad ja.

Luukvdo

New member
Shahiem (link):
Anders moet ik van me broer naar een andere hosting
confused.gif

Moet nog wel?
emo.gif

Wacht gewoon af. Wij kunnen er ook niet veel aan doen

Shahiem

Active member
Nee maar hij heeft een site SegourWay.nl die ik beheer. En hij vind dat het steeds offline gaat. Dus dan wil hij die site op een andere hosting. Snap je

Habbz

New member
Er staat dat server 2 offline is, maar ik kan gewoon op me website (die op server 2 staat)
smile.gif

Liteonit

New member
Shahiem (link):
Nee maar hij heeft een site SegourWay.nl die ik beheer. En hij vind dat het steeds offline gaat. Dus dan wil hij die site op een andere hosting. Snap je

Als het te vaak offline vind gaan, dan heb ik wel een tip:
Neem aan high availability webhosting pakketje. Kost je een paar honderd euro op jaarbasis, maar dan weet je wel dat downtime beperkt zal zijn
wink.gif

Lennard

Active member
Je host doet het wel, maar je moet in DirectAdmin via http://www.jedomein.nl:2222 komen.
We hebben een noodoplossing gemaakt waardoor het andere + de NOC niet werkt, maar het gaat er om dat jullie hosts werken, en dat is nu in ieder geval het geval.

Jesse

New member
Naja mooi dat hij het weer doet wat was
oorzaak van webserver 1 dan?

Btw dat invulformuliertje blijft een geniaal idee veel sneller verholpen dan =D

Bovenaan