Shoutcast Hosting

Sdejong

New member
Heej,

Is het niet een strak idee om Shoutcast Hosting aan te gaan bieden ?
Ik zou hier in iedergeval interesse in hebben.

Groet,
Steven

Flyvlmva

New member
Ik heb evt een hosting voor jou
wink.gif

PM me maar voor prijs , kan evt ook in one2xs punten

Sdejong

New member
Maar het verschil is dat je 5 punten per maand moet betalen, en dan krijg je de hele VPS Server ;p En Ik denk dat Shoutcast hosting niet zo heel veel ruimte/bandbreedte kost in vergelijking tot een VPS.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jurre:
scoutcast gebruikt veel bandbreedte. en bij de VPS heb je onbeperkt bamdbreedte

FUP(Fair Use) onbeperkt.
Als je echt meer dan normaal gebruikt dan krijg je dat wel te horen

Liteonit

New member
Sdejong:
Maar het verschil is dat je 5 punten per maand moet betalen, en dan krijg je de hele VPS Server ;p En Ik denk dat Shoutcast hosting niet zo heel veel ruimte/bandbreedte kost in vergelijking tot een VPS.

Ruimte gebruikt het vrijwel niet, tenzij je de muziek ook op de server zelf zet.
Dataverkeer gaat wel heel hard, en dat kan zo oplopen tot in de TBs.

Matthias

Active member
Tinyman:
Ik zou het wel een goed idee vinden
smile.gif

Ik denk dat het geen goed idee is. Kan je evengoed een vps kopen en daar een shoutcast server op draaien, zal wel wat duurder zijn dan.

Als dat er is, dan gaan er mensen zijn die shoutcast server gaan aanvragen en gewoon draaien zonder rechten, en als ze je dan pakken, heb je wat voor.

Sdejong

New member
Je hebt niet altijd Licenties nodig, Talkshows en eigen muziek mag Gratis worden gedraaid, heb 2 jaar bij een online radio gewerkt

Matthias

Active member
Sdejong:
Je hebt niet altijd Licenties nodig, Talkshows en eigen muziek mag Gratis worden gedraaid, heb 2 jaar bij een online radio gewerkt

Klopt, alles wat je zelf maakt/doet mag. Maar ik denk niet dat er iemand gaat luisteren naar je gepraat.

Flyvlmva

New member
Doe ik nog steeds xD
Gisteren om 11 uur savonds :

-Goededag met Mevrouw de Bever
Hallo met de Telegraaf , wij hebben via www.telegraaf.nl een aanmelding gehad voor een abonnement vanaf wanneer mogen we hem leveren ?
-Maar ik heb helemaal niks bestelt
Maar u bent toch Mevrouw de Bever ?
- Jawel maar ik heb geen telegraaf bestelt wij lezen het NRC
Het staat in ons syteem hier ....
- Nou jullie mogen hem lekker houden
Maar mevrouw luister nou eens we hebben deze bestelling dus we moeten hem bezorgen ! Morgen misschien ?
- Nee dan krijg je hem terug gestuurt
Betaalt u de rekening dan wel ?
- Fuck op zeg ik ga niet betalen voor iets dat ik niet gebruik

Pieppieppiep

Bovenaan