Waarom deed de site het niet . Ik zag heel veel errors
Rogier New member 30 jun 2009 #5 omg volgens mij mag ik nu weer bij elk subfora klikken dat ik het al gelezen heb?
Shahiem Active member 30 jun 2009 #7 Sjoerd: weten we, nu doet hij het wel dus wat zeur je? Dat is geen zeuren , dat is vragen. Zeuren is om steeds vragen naar punten
Sjoerd: weten we, nu doet hij het wel dus wat zeur je? Dat is geen zeuren , dat is vragen. Zeuren is om steeds vragen naar punten
L Lennard Active member 30 jun 2009 #8 Ik leg vanavond ofzo wel uit waar het door kwam, t moet eerst even verholpen worden..
Shahiem Active member 30 jun 2009 #9 Lennard: Ik leg vanavond ofzo wel uit waar het door kwam, t moet eerst even verholpen worden.. Ok is goed
Lennard: Ik leg vanavond ofzo wel uit waar het door kwam, t moet eerst even verholpen worden.. Ok is goed
Rogier New member 30 jun 2009 #10 lennard hoe kan het dan dat topics wara ik het laaste bericht postte oranje zijn?
Rogier New member 30 jun 2009 #12 ik heb nu bij aanbiedingen al 5 paginas aan topics en dat waren er vanochtend nog nul....