Site down

Mijn site is weer down maar de hosting server ook
sadley.gif

met vriendelijke groet,,

Krm

Lid
je hoeft geen topic daarover te starten reageren in oftopic topic is ook goed genoeg wand binnen enkele minuten is het opgelost

Kerem:
je hoeft geen topic daarover te starten reageren in oftopic topic is ook goed genoeg wand binnen enkele minuten is het opgelost

al 10 min. al..

Ruben

Lid
Ja, want onze hosting ligt er zo vaak uit, we hebben maar een up-percentage van 99.71%.

Mensen weten dat zo te overdrijven. Op het moment dat je er 2 uur uit ligt wordt iedereen gek en doet iedereen alsof de wereld vergaat. Tuurlijk is het vervelend, maar je moet het niet gekker maken dan het is. Negen van de tien keer is het binnen een paar uur opgelost en zit er een goede reden af. Denk maar zo: het is meestal iemand van "jullie" die het verpest; daar kunnen wij ook bar weinig aan doen.

Daiman:
ligt er nu weer uit

Maak je niet druk, ga bijvoorbeeld iets nuttigs doen.
emo.gif

EDIT:

Hij doet het weer
smile.gif

En nu weer niet ;(

Het heeft afgelopen nacht inderdaad nog enkele keren plat gelegen.
Maar ik heb dit maal essentiele informatie gevonden waarmee ik een bron heb kunnen achterhalen, helaas betrof dit een one2xs lid. Over wie dit was doe ik verder geen uitspraken, dat is aan lennard/ruben
smile.gif

Nja t heeft weinig zin om te vertellen wie het was.
In ieder geval is de betreffende host stopgezet, meer kunnen we er jammer genoeg ook niet aan doen.

Bovenaan