Site down

En dan?
yummie.gif

Gebruiker in kwestie heeft bericht van me, dus die weet wel dat hij het is.

Rik

Eindbaas
Ik geloof ook niet dat ik het ooit zal worden, want over het algemeen script ik toch redelijk netjes, waardoor er geen overlast wordt veroorzaakt o/

smile.gif

Dit was trouwens niet veroorzaakt door een niet-net script ofzo, maar het script was echt puur bedoeld om websites (in dit geval van een anti-ddos-organisatie ofzo?) plat te leggen.

Lars

Lid
Ik hoop dat ik het nooit wordt.
Maar inderdaad wel irritant dat die hele tijd offline is en weer online de laatste 2 a 3 dagen wat ik uit me mail kan aflezen.

Rik

Eindbaas
Lennard:
smile.gif

Dit was trouwens niet veroorzaakt door een niet-net script ofzo, maar het script was echt puur bedoeld om websites (in dit geval van een anti-ddos-organisatie ofzo?) plat te leggen.

Right. Dan is het best wel verneukt idd.

Rik:

Lennard:
smile.gif

Right. Dan is het best wel verneukt idd.

Jep, kan er zelf ook totaal geen begrip voor opbrengen, en ik denk niet dat ik de enige ben.

@ Lars: Ik weet het, maarja, wat doe je eraan.
sadley.gif

Rik

Eindbaas
Lennard:

Luukvdo:

Lennard:
(in dit geval van een anti-ddos-organisatie ofzo?)
Brein?

Antiddos.org
emo.gif

AHAA!!

???????? ????? ?? ????????? ????????:
- ????????? OS FreeBSD 7.0 64bit
- ?????????? ? ???????????????? ???? (????????? ?????????? ??????)
- ????????? ????????? ?????????? ?????? Apache2, MySQL, PHP, Nginx
- ???????????????? firewall. ???????? ?? ??????? ???? ?????? ???????????? ???????.
- ????????? ?? ? ???????? ??? ?????? ?? ???? ????.
- ???????????????? ???????? firewall
- ???????? ????????? ??? ???????????? ? ??????????? ????????.
- ???????? ? ??????? ??????? ?? ??????? ???????.
- Antiddos protect system (???????????? ??????????? ??????????. ?O ??????? ???????? ? ???? ??????? ??????? ??????????? ? ?? firewall ??? ??????? ??????? ?????????? ? ?????????? ????????? IP)

????????!

?????? ?????? ???????? ????????. ????????????? ???? ?????? ??????????? ?? ????????? ???????????? ??????? ????????? ? ????? ???? ??? ???? ??? ? ???? ???????? ?????.

Rik:

Lennard:

Luukvdo:

Klik om eerdere quotes te tonen

Lennard:
(in dit geval van een anti-ddos-organisatie ofzo?)

Brein?

Antiddos.org
emo.gif

AHAA!!

???????? ????? ?? ????????? ????????:
- ????????? OS FreeBSD 7.0 64bit
- ?????????? ? ???????????????? ???? (????????? ?????????? ??????)
- ????????? ????????? ?????????? ?????? Apache2, MySQL, PHP, Nginx
- ???????????????? firewall. ???????? ?? ??????? ???? ?????? ???????????? ???????.
- ????????? ?? ? ???????? ??? ?????? ?? ???? ????.
- ???????????????? ???????? firewall
- ???????? ????????? ??? ???????????? ? ??????????? ????????.
- ???????? ? ??????? ??????? ?? ??????? ???????.
- Antiddos protect system (???????????? ??????????? ??????????. ?O ??????? ???????? ? ???? ??????? ??????? ??????????? ? ?? firewall ??? ??????? ??????? ?????????? ? ?????????? ????????? IP)

????????!

?????? ?????? ???????? ????????. ????????????? ???? ?????? ??????????? ?? ????????? ???????????? ??????? ????????? ? ????? ???? ??? ???? ??? ? ???? ???????? ?????.

Watte?

Jesse:
Mijn host was laatst ook gehackt

Wat versta jij onder gehackt? Iemand die je wachtwoord heeft
emo.gif

Hacken is toch wel iets meer dan een simpel wachtwoordje wat in een keer correct was ingevoerd......

Bovenaan