Site overzetten

Royslash

New member
Heeft iemand enig idee, hoe je een site op iemand anders naam zet?
Want ik wil me site verkopen, maar hoe zorg ik ervoor dat de site niet meer op mijn naam staat.
Zodat de nieuwe eigenaar verantwoordelijk is voor wat die met de site doet?

Of is dit niet mogelijk?

Royslash

New member
Oke, en dan is die per direct niet meer van mij. En als die iets illigaals doet bijvoorbeeld. Krijg ik er geen boete voor, maar de nieuwe eigenaar??

Caner

Held
Royslash:
Oke, en dan is die per direct niet meer van mij. En als die iets illigaals doet bijvoorbeeld. Krijg ik er geen boete voor, maar de nieuwe eigenaar??

Dan krijgt de nieuwe eigenaar boete. Maar je moet wel je persoonlijke gegevens uit het domein weghalen. Anders ben jij zelf de pineut.

Royslash

New member
Max:

Royslash:

Dan krijgt de nieuwe eigenaar boete. Maar je moet wel je persoonlijke gegevens uit het domein weghalen. Anders ben jij zelf de pineut.

En hoe doe je dat ;p

(heel erg bedankt Max)

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je kan ook gewoon de gegevens veranderen via mijn bestelde producten door weer op dat knopje te drukken.

lalzr.png

Caner

Held
Rik:
Je kan ook gewoon de egegevens veranderen via mijn bestelde producten door weer op dat knopje te drukken.

Is ook n optie.
biggrin.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Heb nu een plaatje toegevoegd, dan snap je wat ik bedoel. Zo kan je houdergegevens van domein veranderen
yummie.gif

Bovenaan