SLOTJE ( al opgelost )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse

New member
Ik heb de afgelopen tijd in zijn topics vele mensen gezien die ook geen berichten kregen van php kerempje! ( of hun punten )
inmiddels staat mijn banner van hem er alweer 1 week op geen contact meer nemen en ik heb ook een banner voor zijn site gemaakt geen reacties of ( punten )

IK wil in dit topic iedereen die gescamt is door hem vragen om een berichtje daarvan achter te laten!

Ik vind het niet normaal dat hij geen contact meer opneemt enz ( en ja ik heb hem al meerdere pbtjes gestuurd maar ook daarrop reageert hij niet! )

V

Verwijderd lid 399

Guest
kerem ken ik!
hij scamt niet hij helpt maar soms gaat er iets fout omdat hij het zo druk heefd!!!

denk daar overna en dit is vragen van one2xs!
shutup.gif
shutup.gif

Jesse

New member
Toch vind ik het raar ( hij kan niet reageren en dan wel adverteerder ding op one2xs plaatsen? )
nou nu is mijn vertrouwen echt weg bij hem hoor!

Milan

New member
Ik heb wel van hem 0,1 gekregen net zoals nielsie zei, heeft hij het misschien druk

V

Verwijderd lid 399

Guest
mischien vind habbospeed hem gewoon niet aardig??

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik heb ook gewoon eerlijk met hem kunnen handelen. Dus ik denk dat je gewoon eventjes moet wachten en anders lennard of ruben inlichten als het na een maand nog zo is ;P

Joeri

Active member
Bij mij hetzelfde verhaal als habbospeed
ik heb hem ge pmd
Geopend niet gereageerd
confused.gif

3x zelfs ik vertrouw hem niet echt meer nu

Phpkerempje

New member
mensen ik had een 4 dagen geen computer daarom was ik er niet en daarom heb ik het heel druk ik heb al mijn schulden betaald en habbospeed tegen jou had ik duidelijk gezecht dat het niet doorging als ik het bericht nog kan vinden plaats ik hem hier

Phpkerempje

New member
Nielsie:
kerem ken ik!
hij scamt niet hij helpt maar soms gaat er iets fout omdat hij het zo druk heefd!!!

denk daar overna en dit is vragen van one2xs!
shutup.gif
shutup.gif

bedankt niels goed gesproken

Phpkerempje

New member
ja ik heb 4 dagen geen pc gehad en nu moet ik alles in 1x doen dat is supperveel wand toen ik pc had was het al te druk

V

Verwijderd lid 399

Guest
ja en ik weet waarom weet je nog dinsdag avond dat je het zo druk had dat je pauze moest nemen

Phpkerempje

New member
idd ik word gek en ik moet koen(eigenaar siteverbeteren) ook nog spreken wand ik heb zijn hele site gekocht maar er is 1 probleem dat moet worden opgelost pff ik word nu helemaal gek
sadley.gif

Phpkerempje

New member
nee hij heeft tog hele site verbouwd toeb heeft hij de nieuwe mysql queris niet meegestuurd en die fli>>er is nooit online

Mitchels

New member
Phpkerempje:
jou had ik tog al betaald of niet maakt niet uit ik betaal over 5 minutebn

15 min later nog geen betaling.
Je had me nog niet betaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan