Slotjes op topics

Aarclay

Active member
Wat me opvalt, er lijkt in de crew veel miscommunicatie te zijn over het sluiten van topics in Webwereld. De ene keer zegt er een crewlid, waneer een topicstarter om een slotje vraagt, dat er geen topics in Webwereld op verzoek worden gesloten, en de andere keer zie ik dat er alsnog een topic wordt gesloten?

Eigenlijk heeft het sluiten van een topic toch geen nut, omdat het topic normaal gesproken toch lekker naar beneden zinkt in de topiclijst? Ook als iemand meent dat hij eruit is, mogen anderen toch ook alsnog binnen een fatsoenlijke tijd (tot 2 dagen) reageren met enig commentaar of een mening. Misschien dat diegene zelfs een beter advies heeft?

Okee, het kan gebeuren dat iemand een niet gesloten topic na een manad opeens omhoog trekt, in zon geval zou een moderator prima kunnen besluiten om het hele topic dan maar dicht te gooien, of misschien een sanctie uit te delen aan diegene die de topics onnodig kickt?

Is het een idee om hier eens naar te kijken binnen de crew?

Wat ik dus graag zou willen:
Geen slotjes op verzoek meer uitdelen, en na 2 a 3 dagen een waarschuwing in de quick reply plaatsen of iemand (buiten de TS om) echt dit topic omhoog wilt halen?

Idee?

Marjolein

Miss Marjolein
We hebben hier al afspraken over (als het goed is
emo.gif
)
Maar we laten in principe de topics open tenzij de TS specifiek een report doet dat hij liever het topic gesloten wil hebben of als er teveel offtopic berichten geplaatst worden nadat bv een probleem is opgelost.

Aarclay

Active member
Maar waarom zou een gebruiker een topic willen sluiten?Lijkt me onnodig. Misschien dat er tot een paar dagen later altijd nog nuttige reacties kunnen?

Is het niet zinvoller om deze verzoeken via de Topicreport te negeren, tenzij de TS het echt met een zeer goede reden wilt?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sommige topics zijn gerelateerd aan één specifiek script of site. Dan is het onnodig om dat topic open te laten omdat andere mensen verder niks aan de antwoorden hebben over het algemeen.

Maar ik zal er wel beter op letten
wink.gif

Antonn

New member
Jahh, laten we het offtopic maar eens open staan... Dan zittenwe zo op paginanr. Miljoen.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Vriendje (link):
Jahh, laten we het offtopic maar eens open staan... Dan zittenwe zo op paginanr. Miljoen.

Ze heeft het toch over webwereld?

Antonn

New member
Jellesch (link):

Vriendje (link):

Waarom ben ik toch zon faler
sadley.gif

G

Guest

Guest
Jellesch (link):

Vriendje (link):

"Ze" ?

"Ze" is een hij
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
ik zou het geweldig vinden als jullie eens niet offtopic gaan. Dus graag bij het onderwerp blijven.

Bovenaan