Ik mis de ;( smiley, daarvoor kan deze smiley gebruikt worden:
V Verwijderd lid 11930 Guest 30 jun 2013 #2 Ik mis de ;( smiley, daarvoor kan deze smiley gebruikt worden:
V Verwijderd lid 11930 Guest 30 jun 2013 #8 Lennard (link): ;( vind ik nu niet echt een smileycode voor Waarvoor dan?
L Lennard Active member 30 jun 2013 #10 Jellesch (link): Lennard (link): ;( vind ik nu niet echt een smileycode voor Waarvoor dan? voor maar die heeft al een betere code
Jellesch (link): Lennard (link): ;( vind ik nu niet echt een smileycode voor Waarvoor dan? voor maar die heeft al een betere code
V Verwijderd lid 11930 Guest 30 jun 2013 #11 Lennard (link): Jellesch (link): Lennard (link): ;( vind ik nu niet echt een smileycode voor Waarvoor dan? voor maar die heeft al een betere code Dan doe je ze toch allebei?
Lennard (link): Jellesch (link): Lennard (link): ;( vind ik nu niet echt een smileycode voor Waarvoor dan? voor maar die heeft al een betere code Dan doe je ze toch allebei?
L Lennard Active member 2 jul 2013 #12 Mwah, iedereen is aan :( gewend inmiddels, en dat komt overeen met de MSN smilies van vroeger en de meeste smilies elders op het internet.
Mwah, iedereen is aan :( gewend inmiddels, en dat komt overeen met de MSN smilies van vroeger en de meeste smilies elders op het internet.