Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kreeg net een idee voor een sms optie.
Ik bedoel hiermee dat mensen met hun one2xs tegoed kunnen smsen.
Sommigen site,s zoals volgensmij mollie ondersteunen zo systeem dus ik dacht mischien leuk idee.
Ik vind ook dat er GEEN SMS optie moet komen , One2xs is een site waar je kan sparen voor punten met deze punten kan je Hosting of een Domein kopen.
Ennuhh als dit gebeurt (denk van niet) dan zal One2xs Helemaal veranderen dan kunnen ze zo goed met Hosting & Domeinen verkopen stoppen?
Maar met Hosting & Domeinen maakt One2xs denk ik meer winst mee.
-Zamir
TIP VAN MIJ : HEB JE EEN SUGGESTIE VERGEET NIET TE CHECKEN OF ONE2XS HIERBIJ WINST MAAKT EN GEEN VERLIES!
IDD, slecht idee. Want zoals al heeeeel vaak is gezegd, one2xs is een site voor gtais hosting en domein, en nog steeds geen spelen site of sms tie of wat dan ook!!
Ik vind het geen goed idee, als je zo graag wil smsen dan pak je je mobiel en ga lekker smsen of ga naar zoon "sms site", want one2xs.com is een site voor gratis hosting en domeinen