Smsen in belgië voor punten

Megadreams

New member
Micropayments gebruik ik
wink.gif

Megadreams

New member
Oke maar misschien voor sms België dat je een micropayment kan gebruiken (met vermelding) moet je wel de prijs hoger zetten als normaal met een bericht terug
wink.gif

Megadreams

New member
Normaal voert hij een pagina uit die jij wil en daar kan je het inzetten, ik zal het even in mijn systeem uittesten.

Lennard

Active member
Ja maar dan kan iedereen gewoon die pagina oproepen en zo een beetje gratis punten krijgen, lijkt mij.

Megadreams

New member
Tenzij je hem natuurlijk super moeilijk maakt zodat je hem echt niet vind hij opent hem namelijk heel onbewust.

een voorbeeldje: eenlink.php?t=a&p=1&h=2&v=a&f=v&a=134... en dan op die pagina checken of al die variablen kloppen
xd.png

Lennard

Active member
Maar hoe opent hij hem?
Via Mollie zelf, of via een iframe via de bezoeker?

En die supermoeilijke URL.. als iemand hem een keer doorheeft dan kan hij onbeperkt punten jatten, dus hoe onwaarschijnlijk het ook is dat iemand hem vindt, zodra het niet beveiligd is komt het er simpelweg niet.

Megadreams

New member
Hij opent hem via Mollie of iframe ik weet het niet maar hoe kan iemand hem doorhebben als hij nergens staat, maar goed, verander hem om de week ofzo??

Lennard

Active member
Als hij in een iframe staat dan is er binnen 6 seconden iemand die die link heeft..

Ik vind het gewoon te riskant om zoiets niet te beveiligen; als we niks doorhebben kan het ons honderden euros kosten, en dat heb ik er niet voor over, met een telefoon uit België kun je ook gewoon bellen..

Zodra het via Mollie op een veilige manier kan dan bouw ik het er hier bij (mits haalbaar), anders niet.

Megadreams

New member
het is geen iframe het is een veilige manier van Mollie je merkt er helemaal niets van dat een pagina uitgevoerd werd, uitgetest op mijn site
wink.gif

Lennard

Active member
Jep, ik zie het, heb het net ook zitten testen.

Maar dan kan ik alsnog niet controleren van welke gebruiker de betaling komt.

Megadreams

New member
misschien langs ip nakijken?
Je mag toch maar 1 account per ip dus

Anders als je cookie gebruikt kan je die cookie toch oproepen??

Megadreams

New member
kan je die ook niet op die pagina oproepen dan eumhh, ik zal erover nadenken hoe dat op te lossen is.

EDIT: Een klant id word opgeroepen en daar kan je iets mee doen maar ik ken een webmaster die hetzelfde gebruikt als mij en bij hem word dat perfect aangepast dus misschien kan ik het iens vragen als jij dat goed vind?

EDIT 2: gevonden ik edit zo meteen nog eens met de oplossing.

EDIT 3: De oplossing:

je gebruikt het volgende:
<a href="#" onClick="mbetaal(id=10010&parameter[1]=1202&parameter[2]=credits);return false;">Bestel</a>
(zie je die 1202 staan) dat is bedoeld als id 1202 je kan bijvoorbeeld de id van het lid vanuit de database oproepen en daar zetten na de betaling voert mollie hetvolgende uit:

http://www.uwsite.nl/jepagina.php?betaalnummer=0909-0400403
&betaalcode=415001&parameter[1]=1202&parameter[2]=credits

en daar staat nu 1202 hij past die 1202 naar de id op je pagina kan je die id uit de url halen en zo het wijzigen met die id.

Ik hoop dat ik duidelijk was?
Gevonden dankzij documentatie op Mollie

Lennard

Active member
Dankje, ik ga het wel een keer uitzoeken, maar ik blijf bij mijn standpunt dat het wel te beveiligen moet zijn.

Bovenaan