Soort hosting bedrijf.

Marjolein

Miss Marjolein
Ik denk het niet hè
smile.gif

Tgrm

Lid
Mybot (link):
Hi, ik wou zegmaar een soort van "Hosting" maken, Waar alles besteld word via one2xs, Zou dat mogen?

Je kunt wel op je eigen host of eigen vps een script maken waar de mensen dan een subdomein en ftp verbinding + phpmyadmin krijgen. Als je er dan winst mee maakt kun je van dat geld je host/vps upgraden
biggrin.gif

Dus klanten bestellen een host bij jou en jij bestelt ze vervolgens bij ons?
Dat is prima, maar houd er wel rekening mee dat jij de verantwoordelijke person bent.

Tgrm

Lid
Lennard (link):
Dus klanten bestellen een host bij jou en jij bestelt ze vervolgens bij ons?
Dat is prima, maar houd er wel rekening mee dat jij de verantwoordelijke person bent.

Lijkt me vervelend om zoiets te doen. Als er dan een keer iets mis is met de servers kun je de klanten niet eens uitleg geven / helpen omdat het dan viavia moet
confused.gif

Dan kan je denk ik via een ticket beter een reseller aan vragen.
maar weet niet of ze dat doen.

Of je moet een gunstige prijs voor hun afspreken dat je dan een kans maakt.

Tgrm

Lid
Freestyle (link):
Dan kan je denk ik via een ticket beter een reseller aan vragen.
maar weet niet of ze dat doen.

Of je moet een gunstige prijs voor hun afspreken dat je dan een kans maakt.

Naja, ik vind het een slechte basis voor een "bedrijf". Schaf gewoon een server aan of een vps en ga het zelf draaien.
biggrin.gif

Opzich kan je het wel doen, dus eerst beginnen met one2xs hostings en wanneer je genoeg geld binnensleept een eigen server aanschaffen.

Erwinn

Lid
Geloof me, je wilt er niet aan beginnen. Als het niet loopt heb je al snel schulden door je server. Wat ik dus ook had
sadley.gif

Licentie codes van VPSen enzo gaan op HUN houder gegevends, Als hun geld geven zet ik het meteen om in punten @ Domein.

Mybot (link):
Licentie codes van VPSen enzo gaan op HUN houder gegevends, Als hun geld geven zet ik het meteen om in punten @ Domein.

Denk er ook aan dat JIJ niet 24/7 achter je computer zit en dat zij hun producten niet goed kunnen beheren etc,
domein verhuizen oid.

Tja maar dit is meer te lui om geld uit te geven en te investeren in een bedrijfje.
Je kan je dan afvragen of je het dan echt wel wil.

Mzuy

Lid
Het lijkt me lastig, je moet wel rekening houden met de Terms of Service waar JIJ verantwoordelijk voor bent als een klant van jouw op jouw Liteserver host dingen zet.

Erwinn

Lid
Mzuy (link):
Het lijkt me lastig, je moet wel rekening houden met de Terms of Service waar JIJ verantwoordelijk voor bent als een klant van jouw op jouw Liteserver host dingen zet.

Hoeft niet perse Liteserver te zijn.

800ste bericht!
biggrin.gif

Stuur maar een pm, ik kan je wel helpen!,
Heb dit ook zelf gedaan.
Ik raad je niet aan om het via one2xs vpsen te doen, dan heb je weinig controlle en heb je een best wel dure prijs!,
Daarbij zijn de vpsen van one2xs met heelle lange w8tijden.
Stuur maar een pm
biggrin.gif

Bovenaan