spam van bob weer!

Marjolein

Miss Marjolein
Sjoerd:
Nah, voor marjolein is het gewoon een geheugensteuntje dat ze weer weet dat ze van one2xs lid is
Ja maar als er teveel van die figuren als Bob komen en als ik niemand meer kan vertrouwen in mijn msn-lijst (van one2xs) dan ben ik hier zo vertrokken....

Ik snap eigenlijk niet wat er vervelend aan is, verwijder de email toch gewoon? Is 1 second werk
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Matthias:
Ik snap eigenlijk niet wat er vervelend aan is, verwijder de email toch gewoon? Is 1 second werk
emo.gif

Dat weet ik en je hoeft het ook niet te snappen, als je de mening van iemand anders maar respecteerd (ik heb er nou eenmaal moeite mee).

Marjolein:

Sjoerd:
Nah, voor marjolein is het gewoon een geheugensteuntje dat ze weer weet dat ze van one2xs lid is
Ja maar als er teveel van die figuren als Bob komen en als ik niemand meer kan vertrouwen in mijn msn-lijst (van one2xs) dan ben ik hier zo vertrokken....

Ik weet zeker dat iemand van one2xs geen gevens doorgeeft, ik kreeg namenlijk een mail op een emailadres dat ik hier nooit heb gegeven aan iemand!
wink.gif

Maar ik kreeg ook wel een mail op het emailadres dat ik hier gebruik..

Marjolein

Miss Marjolein
Publitime:
Ik weet zeker dat iemand van one2xs geen gevens doorgeeft,.....
O nee? En hoe zit het dan met dit topic: http://www.one2xs.com/threads/3490 Er zijn aardig wat gebruikers geweest die hun msnlijst hebben doorgegeven, dus vertel mij niet dat niemand van one2xs dit niet doet....ze doen nl alles voor punten!

Rogier

Lid
@marjolein: je leest verkeerd,
Quote:
Ik weet zeker dat iemand van one2xs geen gegevens doorgeeft,.....

nou, ik doe het niet. dus dan klopt ut al
smile.gif

Marjolein:

Publitime:
Ik weet zeker dat iemand van one2xs geen gevens doorgeeft,.....
O nee? En hoe zit het dan met dit topic: http://www.one2xs.com/threads/3490 Er zijn aardig wat gebruikers geweest die hun msnlijst hebben doorgegeven, dus vertel mij niet dat niemand van one2xs dit niet doet....ze doen nl alles voor punten!

ja ok maar hoe kunnen ze dan aan mijn persoonlijk adres geraken, dat heeft echt NIEMAND van hier
smile.gif

Milan:
Volgens mij gebruikt hij adressen die bij G**D zijn ingevoerd.

volgensmij ook
yummie.gif

gewoon een keer de database van GHED geplundert.

Jurgen

Lid
Robbert:

Milan:
Volgens mij gebruikt hij adressen die bij G**D zijn ingevoerd.

volgensmij ook
yummie.gif

gewoon een keer de database van GHED geplundert.

Dan wel van het forum denk ik, daar heb ik half jaar terug een account op aangemaakt en daarvoor kreeg ik zijn mailtjes nooit.

Jah hoor , ik heb er ook 1
confused.gif

Deze keer wel met refal er in
Hey

Heb je altijd al een goede website gewild?
Wil je het professioneler aanpakken dan je dat tot nu toe hebt gedaan?

Wordt dan lid van one2xs, een website waar je gratis webhosting en domeinen kunt krijgen!
Ze leveren bij one2xs goede support, hebben hoge uptime en zijn transparant naar de klant toe.

Het werkt heel eenvoudig en een kijkje nemen is zeker de moeite waard. Ga dus snel naar www.one2xs.com!

Succes en denk groots!

Bob

Admir

Lid
hij is wel dom, hij verstuurd de bericht aan meerdere heid die al lid zijn van one2xs.com en we kunnen niet meer als 1x lid worden
emo.gif

Ik heb hem ook gekregen(2x zelfs!)
1 op een priveadres!! Waarmee ik op geen een site ben aangemeld, deze is allen voor vrienden en familie en 1 op het adres die ik al een aantal keer heb laten zien hier! Beetje raar!!

Maar waarom word bobtwee niet verbannen dan?? Hij heeft een dubbelaccount!!! en dat mag niet!

Ordian

Lid
Ik ben ook gemailed zonder mij aan te melden of wat dan ook, ik heb me uitgeschreven.
http://bob.one2xs.com/bob/uitschrijf.php?e=mijnnicknamevanone2xs%40telfort.nl&i=241061
Zo te zien blijft mij email wel in DB staan, anders zei hij wel niet gevonden.

Miss een idee de hele webspace van te stoppen, spam komt van one2xs site denk ik:

Codeblok:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

Return-Path: <server3@bob.one2xs.com>
Received: from mail-in3.tiscali.nl (195.241.79.167) by mail-8-nl.tiscali.it (7.3.139)
id 49EC7C75028753C0 for mijnnicknamevanone2xs@telfort.nl; Wed, 8 Jul 2009 06:27:31 +0200
Received: from [91.121.69.135] (helo=charlie.gethost.nl)
by mail-in3.tiscali.nl with esmtp
id 1MOOkk-00089h-Sw
for mijnnicknamevanone2xs@telfort.nl; Wed, 08 Jul 2009 06:27:30 +0200
Received: from apache by charlie.gethost.nl with local (Exim 4.69)
(envelope-from <server3@bob.one2xs.com>)
id 1MOOki-0003TC-GS
for mijnnicknamevanone2xs@telfort.nl; Wed, 08 Jul 2009 06:27:29 +0200
To: mijnnicknamevanone2xs@telfort.nl
Subject: Gratis hosting en domein!
X-PHP-Script: bob.one2xs.com/bob/mail.php for 213.251.186.132
From: Bob Molenaar <bobmolenaar1@gmail.com>
Reply-To: Bob Molenaar <bobmolenaar1@gmail.com>
X-Mailer: PHP/5.2.8
MIME-Version: 1.0
Message-Id: <E1MOOki-0003TC-GS@charlie.gethost.nl>
Date: Wed, 08 Jul 2009 06:27:28 +0200
X-Antivirus: AVG for E-mail 8.5.375 [270.13.8/2224]