Hoe maak je spaties in je profiel ? [&bnsp;] werkt niet en [ ] ook niet
A Alexx New member 25 okt 2009 #2 Hoe maak je spaties in je profiel ? [&bnsp;] werkt niet en [ ] ook niet
A Alexx New member 25 okt 2009 #5 Ja .. ik wil het zo : Alles, Alex.. Mijn agenda.. - Handig.. En die 3 dingen met en link.
Rik Eindbaas Forumleiding 25 okt 2009 #7 OF je moet het tussen een code tag plaatsen, anders kan het niet
L Lennard Active member 25 okt 2009 #8 Alles, Alex.. Mijn agenda.. - Handig.. Ik snap je probleem niet?
Ruben New member 25 okt 2009 #10 [COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hoooi
[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hoooi
Rik Eindbaas Forumleiding 25 okt 2009 #11 Ruben: [COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hoooi Eerst werkte color ook niet, heb je die net pas toegevoegd ofzo?
Ruben: [COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hooi[COLOR= white]----------[/COLOR]hoooi Eerst werkte color ook niet, heb je die net pas toegevoegd ofzo?
Marjolein Miss Marjolein 25 okt 2009 #15 Rik: Werkt size dan ook? Hallo? nee dus =[ jawel, maar niet met cijfers, wel met xsmall/small/large enz
Rik: Werkt size dan ook? Hallo? nee dus =[ jawel, maar niet met cijfers, wel met xsmall/small/large enz
Rik Eindbaas Forumleiding 25 okt 2009 #16 [SIZE= 9px]Test[/SIZE] Test [SIZE= 18px]Test[/SIZE] [SIZE= 22px]Test[/SIZE]
A Alexx New member 25 okt 2009 #18 lol, kleuren werken niet in mijn singature.. edit; Probleem opgelost, mag topic open blijven? ..
Marjolein Miss Marjolein 25 okt 2009 #19 Alexx: lol, kleuren werken niet in mijn singature.. edit; Probleem opgelost, mag topic open blijven? .. als je er een link van maakt niet nee, dan overschrijft de css van one2xs de kleur. edit: [COLOR= green]en zo?[/COLOR] edit2: ja dus
Alexx: lol, kleuren werken niet in mijn singature.. edit; Probleem opgelost, mag topic open blijven? .. als je er een link van maakt niet nee, dan overschrijft de css van one2xs de kleur. edit: [COLOR= green]en zo?[/COLOR] edit2: ja dus
A Alexx New member 25 okt 2009 #20 Ja aleen je hele uitleg maakt gewoon dat het wel kan.. Want het werkt