Special kliks doe ad

Jookes

New member
Het lijkt me zo goed als onmogelijk om binnen half uur aan 500 credits te komen. Zelfs als je alles doet wat ze aanbieden op de site
wink.gif

Sebas

Active member
Jookes:
Het lijkt me zo goed als onmogelijk om binnen half uur aan 500 credits te komen. Zelfs als je alles doet wat ze aanbieden op de site
wink.gif

Het zou kunnen, als u veel promotie maakt en er klikken veel mensen kan het in een half uurtje maar is het gezegd dat het in een half uurtje moet doen? nee staat er niet bij.
Alleen dat u dan wel 500 punten moet hebben.

Sebas

Active member
Jookes:
Stond er wel bij
wink.gif

dit moet zeker lukken in een halfuurtje
wink.gif

jah het moet kunnen lukken om in half uurtje 1 punt te verdienen hier op one2xs is het dan zo dat het lukt?

Krm

Active member
ik heb pb van lennard gehad en ik ha dat geschreven omdat je het eigenlijk wel kan halem maar ik keur leads om de 2 dagen denk ik ,dus 2 dagen is wel genmoeg hoor

Robbert

New member
Kerem:
ik heb pb van lennard gehad en ik ha dat geschreven omdat je het eigenlijk wel kan halem maar ik keur leads om de 2 dagen denk ik ,dus 2 dagen is wel genmoeg hoor

lol, als je zelf een kliksite ofzo hebt ja, maar anders gaat dat echt niet lukken hoor.

Krm

Active member
ik heb vele manieren om punten te verdienen gemaakt en ik ga der meer bij maken en ik wacht anders met keuren en als leden nu al 200 punten hebben verdient keur ik die wel goed

Bovenaan