Spellings controle

Kingunit

New member
Hoi,

Laatste tijd zijn er een beetje klachten dat er best wel veel spellings fouten zijn
Met name met de d t & dt
zou er mischien een spellingcontrole systeem komen?
dat er een spellings icoontje komt waar je gewoon op kan klikken
zodat die de d en dt enz kan verbeteren
ik praat hier niet alleen over de d en de t
maar ook over andere woorden die fout zijn geschreven

Bijv

Rallo
Wordt dan
Hallo

Enz

Groeten

Robbert

New member
d & dt word sowizo lastig, dat gaat met Word ook (bijna) nooit goed, dan moet er in zinsverband worden gecontroleerd, wat dus erg lastig is.
En ds en ts zijn niet mijn probleem, problemen zijn meer als de helft van de letters ontbreken van woorden/zinnen
like:
imand

dat zijn dus dingen die je al op de basisschool leert (ja ds en ts ook, maar das altijd lastig)
en als je met spelling moeite hebt: neem firefox of google toolbar met spellingscontrole, zo haal je de ernstige fouten er in ieder geval uit, dit scheelt al een heel hoop.

Timkb

New member
Dan is de ultieme oplossing voor jouw Firefox

Als je iets typt in firefox komt er soms rode lijntjes onder te staan klik dubbel op dat woord en er komen suggesties te staan en klaar is kees 3 kliks per woord met streepjes en je foutjes zijn verdwenen, gebruik het zelf altijd aangezien ik dyslectisch ben, daarom is firefox een oplossing voor mij dat scheelt veel commentaar.

Over de vraag zelf, bijna onmogelijk tenzij lennard zo gek is om 1miljoen+ woorden te typen en wat mogelijk fout zou kunnen zijn + het eventueel goede woord

Edit: zie dat robert ook al iets zij over firefox maar ik laat het maar staan want dit is misschien iets duidelijker

Lennard

Active member
Of neem Opera, die heeft standaard al (Engelse
emo.gif
) spellingcontrole (kun je vast wel ergens op NL zetten lijkt me?).

Ik denk dat voor de meeste mensen wel geldt dat als ze het echt willen, de posts echt wel leesbaar zijn. En als je niet wilt, ja dan niet, maar das je eigen schuld van.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
^ Ja, je kan woordenboeken downloaden. Ik heb een Engelse en Nederlandse.

Sjoerd

Active member
Google Chrome heeft ook spellingscontrole.

@TS; wat wil je nou.. Dat one2xs jouw fouten gaat verbeteren? Doe er eerst zelf eens wat aan dan..

Jeffreyy

Jeffrey
Download zoals de andere ook al zeggen een fatsoenlijke browser, en dus niet Internet Explorer, want ik heb t over een fatsoenlijke browser (
hypocrite.gif
).

Dus bijvoorbeeld:
  • Firefox
  • Opera
  • Google Chrome
  • Safari

Kingunit

New member
Jammer genoeg kan ik alleen maar Internet Explorer.
Bij alle andere Browsers krijg ik de error Kan webpagina niet vinden.

het is verder alleen maar een suggestie hoor...

Jurgen

Active member
Bij Opera hoef je alleen te klikken op spellingscontrole»Woordenboeken en dan downloaden. Binnen 18 sec. klaar.

Nicopara

Active member
Jurrie:
Bij Opera hoef je alleen te klikken op spellingscontrole»Woordenboeken en dan downloaden. Binnen 18 sec. klaar.

Inderdaad. Is zo geïnstalleerd en is zeer handig
smile.gif

Neem Opera, de snelste browser te wereld
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
met IE kan je ook spellingscontrole doen hoor.
Als je de google toolbar heb kun je daar "spelling controleren" toevoegen. Als je nu iets getypt heb klik je daarop en je taalfoutjes worden dan rood gemarkeerd. Rechterklik erop en je krijgt suggesties voor goede woorden. Probeer maar.

Krm

Active member
ik vind dat d t gebeuren niet erg omdat dat valt nog te lezen.
Alleen ik maak ook heel veel fouten, maar die zijn volgens mij te lezen

Bovenaan