Spoiler in onderschrift

Bartv

Active member
Bij een spoiler in het onderschrift bij bijvoorbeeld Tendmex, opent bij het klikken op deze spoiler de bovenste spoiler.

Om het nader uit te leggen, iemand heeft een spoiler in zijn onderschrift. Deze gebruiker post meerdere malen op één pagina iets. Wanneer er dan op de spoiler geklikt wordt van het laatste bericht van die gebruiker op die pagina, opent de spoiler die bij de eerste post van deze gebruiker staat van die pagina
smile.gif
 

Lennard

Active member
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update.
smile.gif
Dank voor de melding.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Hij opent inderdaad nu wel de goede spoiler. De screen is alleen maar voor een klein stukje zichtbaar. Maar daar was je al mee bezig toch?
 

Lennard

Active member
Tendmex (link):
Hij opent inderdaad nu wel de goede spoiler. De screen is alleen maar voor een klein stukje zichtbaar. Maar daar was je al mee bezig toch?
Jep, morgen kun je de kleuren- en accepteerhogereonderschriftenoptie aanzetten.
 

Tessa

Secretatessa
Even aanvulling op de spoilers:

als ik de spoiler openklik staat er nog steeds klik om de spoiler te openen. Ik neem aan dat dit klik op de spoiler te sluiten moet worden. Dit is zowel bij de onderschriften als de gewone berichten.

Bovendien als ik een spoiler open dan verdwijnt het onderste deel van de border, daarbij laat hij in het onderschrift maar een deel van de spoiler zien, dit waarschijnlijk omdat er een max height aan de onderschriften zit (hieronder een bericht-spoiler, daarin gebeuren de bovenstaande problemen niet. Dit is dus puur onderschrift-gericht).



Klik om de spoiler te openen
10ruurk.png

 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update.
smile.gif
Dank voor de melding.


Kun je hem niet zo instellen als je een spoiler opent je unlimited hebt. Nu is hij maar half
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Tendmex (link):

Lennard (link):
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update.
smile.gif
Dank voor de melding.


Kun je hem niet zo instellen als je een spoiler opent je unlimited hebt. Nu is hij maar half
sadley.gif


Jahoor, kan ook gewoon die hele hoogtebeperking er uithalen. Wordt gewijzigd bij de volgende update.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):

Tendmex (link):

Lennard (link):
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update.
smile.gif
Dank voor de melding.


Kun je hem niet zo instellen als je een spoiler opent je unlimited hebt. Nu is hij maar half
sadley.gif


Jahoor, kan ook gewoon die hele hoogtebeperking er uithalen. Wordt gewijzigd bij de volgende update.



Ja vind niet erg dat die beperking er is, maar hij staat niet voor niks in een spoiler (Dus om de beperking te omzeilen)
 

Lennard

Active member
Tendmex (link):

Lennard (link):

Tendmex (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update.
smile.gif
Dank voor de melding.






Kun je hem niet zo instellen als je een spoiler opent je unlimited hebt. Nu is hij maar half
sadley.gif


Jahoor, kan ook gewoon die hele hoogtebeperking er uithalen. Wordt gewijzigd bij de volgende update.



Ja vind niet erg dat die beperking er is, maar hij staat niet voor niks in een spoiler (Dus om de beperking te omzeilen)

True. De beperking is nu weg.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):

Tendmex (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Tendmex (link):

Lennard (link):
Is als het goed is gefixt wanneer Tendmex zijn onderschrift update of ik de cache update.
smile.gif
Dank voor de melding.


Kun je hem niet zo instellen als je een spoiler opent je unlimited hebt. Nu is hij maar half
sadley.gif






Jahoor, kan ook gewoon die hele hoogtebeperking er uithalen. Wordt gewijzigd bij de volgende update.



Ja vind niet erg dat die beperking er is, maar hij staat niet voor niks in een spoiler (Dus om de beperking te omzeilen)

True. De beperking is nu weg.



Toppie!
 
Bovenaan