Spoiler werkt niet meer?

Braam

New member
Waarom is de oude spoiler eigenlijk weg ?
nooo.gif
nopompom.gif

Marjolein

Miss Marjolein
omdat er gebruikers zijn die m vonden buggen omdat je geen spoiler in spoiler kon doen. Maar deze spoiler wordt ook nog aangepast.

Robbert

New member
Marjolein (link):
omdat er gebruikers zijn die m vonden buggen omdat je geen spoiler in spoiler kon doen. Maar deze spoiler wordt ook nog aangepast.

En interactieve inhoud kon je niks mee...
Als er een code blok (bijvoorbeeld een php script) in stond dan kon je hem niet kopieren/selecteren omdat hij dan weer sluit.

Marjolein

Miss Marjolein
Maar daar is de code knop voor, de spoilerknop is om inhoud te verbergen waarbij de keuze aan de gebruiker is om die te gaan bekijken of niet. Bv een uitslag van een wedstijd of een afbeelding, phpcodes horen niet in een spoiler thuis vind ik dan
smile.gif

Robbert

New member
Marjolein (link):
Maar daar is de code knop voor, de spoilerknop is om inhoud te verbergen waarbij de keuze aan de gebruiker is om die te gaan bekijken of niet. Bv een uitslag van een wedstijd of een afbeelding, phpcodes horen niet in een spoiler thuis vind ik dan
smile.gif

Dat is jou mening, ik vind het wel handig om eerst het probleem makkelijk te kunnen lezen, en dan misschien de code bekijken.
Dat maakt een topic een stuk minder lang..

//maar dat terzijde; anders gaan we erg offtopic
emo.gif

Bovenaan