SponsorPay

Dexter

Member
Lennard (link):
t Ziet er niet echt Nederlandstalig uit.

Is het ook niet, is dat een verplichting dan? habbo gebruik het ook
smile.gif

Janm

Active member
Dexter (link):

Lennard (link):

smile.gif

Maar habbo is internationaal.
Ik vind het niks...

Lennard

Active member
Dexter (link):

Lennard (link):

smile.gif

Het is geen verplichting, maar wel erg handig als je een doelgroep hebt die niet zo goed is met Engels.

We moeten er een heel systeem omheen bouwen om te zorgen dat de keuringen etc. automatisch verwerkt worden, dus zo even een paar van dat soort sites toevoegen gaat ook niet, waardoor we de lat heel hoog moeten leggen om vrij zeker te zijn dat er veel kliks gegenereerd gaan worden via die adverteersite.

Ze moeten dus Nederlandse advertenties aanbieden, zichzelf bewezen hebben, redelijk wat uitbetalen, naar Nederland willen uitbetalen, advertenties aanbieden die ook voor onze doelgroep geschikt zijn (dus niet alleen abonnementen op tijdschriften of zonvakanties), wij moeten toestemming hebben om de leden te belonen om de ads uit te voeren, we moeten er een keur-systeem om heen kunnen bouwen, enzovoort.

Maar ik waardeer het meedenken van je hoor.
thumbsup.gif

Timkb

New member
Lennard (link):

Dexter (link):

Lennard (link):

smile.gif

Het is geen verplichting, maar wel erg handig als je een doelgroep hebt die niet zo goed is met Engels.

We moeten er een heel systeem omheen bouwen om te zorgen dat de keuringen etc. automatisch verwerkt worden, dus zo even een paar van dat soort sites toevoegen gaat ook niet, waardoor we de lat heel hoog moeten leggen om vrij zeker te zijn dat er veel kliks gegenereerd gaan worden via die adverteersite.

Ze moeten dus Nederlandse advertenties aanbieden, zichzelf bewezen hebben, redelijk wat uitbetalen, naar Nederland willen uitbetalen, advertenties aanbieden die ook voor onze doelgroep geschikt zijn (dus niet alleen abonnementen op tijdschriften of zonvakanties), wij moeten toestemming hebben om de leden te belonen om de ads uit te voeren, we moeten er een keur-systeem om heen kunnen bouwen, enzovoort.

Maar ik waardeer het meedenken van je hoor.
thumbsup.gif

SponsorPay betaalt redelijk goed en de API is een eitje, het voordeel hieraan is dat je zelf niet hoeft te keuren op nauwkeurigheid e.d

Er zijn wel degelijk Nederlandse advertenties zon +/- 30 gratis en 25 waar je met je telefoon of een proefpakket e.d moet bestellen.

Het enigste nadeel is dat de GUI niet Nederlands is maar Nederlandse advertenties zijn er zeker.

Lennard

Active member
Dan nog kost het inbouwen en bijhouden van hun en ons systeem veel tijd. Het is wat complexer dan zomaar even een api inbouwen, aangezien het systeem zoals we het nu hebben voor mij uitzoekt welke advertenties van Daisycon interessant voor ons en onze doelgroep zijn. Hij abonneert mij op die advertenties, geeft een advies-beloning, enzovoort. Het kost heel veel tijd om zoiets voor een nieuwe adverteersite te maken, en dat maakt opzich niet uit, maar dan moeten we wel zeker zijn van een x aantal goedgekeurde kliks per maand, zeker weten dat er over een jaar alsnog boeiende advertenties zijn, enzovoort.
Even een site erbij zetten om te testen gaat dus niet, vandaar dat ik liever het systeem uitbreid zodat de huidige advertenties beter renderen dan dat ik er een advsite bij stop. Bovendien biedt Daisycon ook al een grote hoeveelheid ads aan, en teveel is ook weer niet goed.

Wiitse

New member
Ik wil me ook aanmelden op sponsorpay, maar ik moet perse een website invullen. Ik heb momenteel geen website waarbij ik het wil gebruiken, maar ik wil even experimenteren. Ik wil gewoon even ontdekken hoe het werkt. Kan ik later dan ook de website veranderen? En als je het voor meerdere websites gebruikt kun je gewoon meerdere accounts maken?

Timkb

New member
Lennard (link):
Dan nog kost het inbouwen en bijhouden van hun en ons systeem veel tijd. Het is wat complexer dan zomaar even een api inbouwen, aangezien het systeem zoals we het nu hebben voor mij uitzoekt welke advertenties van Daisycon interessant voor ons en onze doelgroep zijn. Hij abonneert mij op die advertenties, geeft een advies-beloning, enzovoort. Het kost heel veel tijd om zoiets voor een nieuwe adverteersite te maken, en dat maakt opzich niet uit, maar dan moeten we wel zeker zijn van een x aantal goedgekeurde kliks per maand, zeker weten dat er over een jaar alsnog boeiende advertenties zijn, enzovoort.
Even een site erbij zetten om te testen gaat dus niet, vandaar dat ik liever het systeem uitbreid zodat de huidige advertenties beter renderen dan dat ik er een advsite bij stop. Bovendien biedt Daisycon ook al een grote hoeveelheid ads aan, en teveel is ook weer niet goed.

Ik denk dat je sponsor pay nog nooit echt hebt zien werken maar zo werkt het niet, je kan zover ik weet al niet kiezen welke ads je wilt vertonen, het is ook maar gewoon een iFrame die je met een parameter kan aanroepen bijv de gebruikers naam (En een hoop API keys e.d zodat de gebruiker niet met dat iFrame op zijn website kan zetten), je doet de ad en hun kijken hem naar en hun roepen dan een script op de one2xs server aan om de rewards erbij te doen.

Maar als je inderdaad op doelgroep wil adverteren is dit niet geschikt al denk ik dat het echt het kijken waard is want als je 1:1 doet dan denk ik als je alle gratis ads doet je zon 20~25 punten kan verdienen.

Bovenaan