Spotlight topic idee

G

Guest

Guest
Hey,

Is het een idee dat als je topic nog in de spotlight staat en je sluit je topic, je dan punten terug krijgt voor de betreffende dagen dat hij nog in de spotlight hoorde te staan?

Mvg,
Bas Hoogers

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Ja, heb ik wel eens een paar keer gehad
sadley.gif

Sjoerd

Active member
Soms willen mensen geen reactie op hun topic, en sluiten ze hem daarom. Maar ze willen hem dan wel promoten. Hoe wil je dat oplossen?

N

Nick

Guest
Sjoerd (link):
Soms willen mensen geen reactie op hun topic, en sluiten ze hem daarom. Maar ze willen hem dan wel promoten. Hoe wil je dat oplossen?

Een extra knopje bij je topic met een kruisje en als je daar op klikt "Wil je je spotlight lidmaatschap beëindigen, en het resterende bedrag van x.xx punten terug hebben gestort"

G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Sjoerd (link):

Een extra knopje bij je topic met een kruisje en als je daar op klikt "Wil je je spotlight lidmaatschap beëindigen, en het resterende bedrag van x.xx punten terug hebben gestort"

Yes dit is inderdaad een goed idee
wink.gif

toevoeging op 9 maart 2013, 20:13:32:

Lennard (link):
Je kan toch gewoon per dag vooruit kopen in plaats van een hele week ofzo?
smile.gif

Wij zijn lui.

Sfpmarc

New member
Bash (link):

Nicknl (link):

Sjoerd (link):

Yes dit is inderdaad een goed idee
wink.gif

toevoeging op 9 maart 2013, 20:13:32:

Lennard (link):
Je kan toch gewoon per dag vooruit kopen in plaats van een hele week ofzo?
smile.gif

Wij zijn lui.

Is wel gebruikersvriendelijker.

Kingunit

New member
Koop gewoon per dag. Ik vind dat niet eens meer lui. Ik vind het gewoon retarded als je niet even 30 seconden wilt gebruiken om je topic in de spotlights te zetten.

G

Guest

Guest
Kingunit (link):
Koop gewoon per dag. Ik vind dat niet eens meer lui. Ik vind het gewoon retarded als je niet even 30 seconden wilt gebruiken om je topic in de spotlights te zetten.

Precies dit.

Jordy

New member
Kingunit (link):

Ja, maar dat zou dus betekenen dat die andere opties weg mogen?
Ik vindt het gewoon een goed idee omdat je dan een garantie hebt.

En waarom zouden jullie dit niet willen?

G

Guest

Guest
Jordyz (link):

Kingunit (link):

Ja, maar dat zou dus betekenen dat die andere opties weg mogen?
Ik vindt het gewoon een goed idee omdat je dan een garantie hebt.

En waarom zouden jullie dit niet willen?

Als je een pack van 10 Writable DVDs koopt en je gebruikt er 2 dan ga je toch niet met de andere 8 terug naar de winkel omdat je ze niet meer gebruikt en claim je je geld terug? Omgekeerde wereld.

Leren inschatten voor hoeveel dagen je je topic nodig hebt, kun je dit niet dan koop je lekker per dag.

N

Nick

Guest
Beetje verkeerd voorbeeld, want dat gaat ooit wel op in je leven, zit geen "houdbaarheid datum op"

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nicknl (link):
Beetje verkeerd voorbeeld, want dat gaat ooit wel op in je leven, zit geen "houdbaarheid datum op"

Abbonementsdiensten zoals spotify kun je ook niet zomaar stopzetten om vervolgens je geld voor de rest van de maand terug te claimen.

Bovenaan