squirrelmail

Wouterp

New member
Heey,

Als ik een bijlage wil openen krijg ik deze error:

Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /var/www/html/squirrelmail-1.4.22/functions/mime.php on line 1594

Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /var/www/html/squirrelmail-1.4.22/functions/mime.php on line 1594

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/squirrelmail-1.4.22/functions/mime.php:1594) in /var/www/html/squirrelmail-1.4.22/functions/page_header.php on line 31

Groetjes

Rik

Eindbaas
Forumleiding
squirrelmail is bugged. gebruik Roundcube
wink.gif

Riick

New member
@Rik, hebben jullie van one2xs zelf roundcube en squirrel op de host gezet?
Zoja, want ik heb nooit begrepen, dat mijn host altijd aangeeft dat mail.warrockforum.nl mijn mail is ofzo.
Kunt u dit misschien uitleggen?

Antonn

New member
Roundcube en die eekhoornmail zijn maildingen die je via internet kan gebruiken. Mail.domein.ext is voor als je een programma ofzo op je computer wilt configureren. Zo kan je je mail bv toevoegen aan je iPod fzow. Heel handig
wink.gif

Xrayz

New member
Riick (link):
@Rik, hebben jullie van one2xs zelf roundcube en squirrel op de host gezet?
Zoja, want ik heb nooit begrepen, dat mijn host altijd aangeeft dat mail.warrockforum.nl mijn mail is ofzo.
Kunt u dit misschien uitleggen?

Roundcube en squirrelmail zitten standaard bij Direct Admin volgens mij.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
mail.*domein*.*ext*

Verwijst via een A-record gewoon naar de IP van jouw host. Net als ftp. pop. smtp. en www. dat automatisch doen.

Het verschil zit hem gewoon in de standaard ports die gebruikt worden.

G

Guest

Guest
mail.domein.ext kan je bijvoorbeeld ook aanpassen in aapje.domein.ext als je die laat linken via A-record naar het ip adres van de server, en dan de goede poorten gebruik, het maakt dan niet uit of je aap.domein.ext gebruikt of boom.domein.ext of mail.domein.ext het is toch altijd <serverip>: poort toch?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Inderdaad. Voor zover ik weet zal dat allemaal naar hetzelfde redirecten.

Bovenaan