SSL certificaat

Hyvesapiee

New member
Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar een goedkoop/gratis SSL certificaat.
Dit omdat onze school in een beveiligde leeromgeving werkt (Its Learning) met HTTPS.
Mijn website heeft dit ook wel, maar je krijgt steeds een certificaatfout. Dit is erg vervelend...

Its Learning werkt met frames, en mijn website wordt in een frame weergegeven.
Snappen jullie waar ik heen wil?

Ik hoor graag van jullie.
Groetjes,
Dennis Ameling

Luukvdo

New member
Nee, hij wil een certificaat voor zijn website zodat hij niet steeds een certificaatfout krijgt. Je kunt het beste contact met ons opnemen via ticket
smile.gif

Christum

Member
Ik weet niet of het mag: maar ik heb over de zelfde onderwerp een vraag dus ik stel hem maar hier zodat er geen nieuwe topic hoeft gestart te worden:

Ik wil met mijn site een SSL maken dat lukt opzich alleen zegt hij dat ik geen certificaat heeft dus ik keek in Direct Admin, en daar staat SSL certificaten alleen daar kan de beheerder van het ip adres iets invoegen hoe moet ik dit dan maken/doen?

Lennard

Active member
Volgens mij moet je eerst een eigen IP adres regelen, maar hoe je het dan verder moet instellen durf ik niet te zeggen; dat kun je beter in Webwereld in een nieuw topic vragen.

Een IP adres kost bij ons 1 punt per maand.

Christum

Member
nou ik twijfel er namelijk nog wat over aangezien ik weet nog niet of ik het ga gebruiken enz, maar ik wilde een beetje rondvragen of dat mogelijk is enz en dan moet ik ook nog even overleggen met de mede-eigenaar en me punten moeten het ook leuk vinden he
wink.gif

Desire

Active member
Lennard (link):
Volgens mij moet je eerst een eigen IP adres regelen, maar hoe je het dan verder moet instellen durf ik niet te zeggen; dat kun je beter in Webwereld in een nieuw topic vragen.

Een IP adres kost bij ons 1 punt per maand.

en wat heb je aan die IP Adres

Lennard

Active member
Dan heb je een eigen IP adres voor je website en kun je je website dus via dat IP bezoeken. Je hebt er weinig aan, maar het is voor zover ik weet wel een eis om een SSL-certificaat te kunnen hebben.

Bovenaan