start punten

Ewan

Lid
Lijkt me geen goed idee omdat Lennard en Ruben dan wel heel veel verlies draaien
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Op die sites die je in je voorbeeld zet daar kun je niks op kopen zoals op one2xs. One2xs moet gewoon echt geld betalen om jouw domein of host te kunnen kopen, als we iedereen 5 punten cadeau moeten doen dan bestaat de site niet lang meer omdat het geld dan op is.

Dit is geen Zikle, bovendien wil je dit alleen maar omdat je zelf niet snapt hoe je punten kan verdienen

Zixle

Lid
Dus als ik een domein maak moet ik geld betalen of alleen punten
clown.gif

toevoeging op 29 oktober 2011, 17:46:04:
Wacht eens

Ewan

Lid
Zixle (link):
Dus als ik een domein maak moet ik geld betalen of alleen punten
clown.gif

toevoeging op 29 oktober 2011, 17:46:04:
Wacht eens

Dan hoef je alleen punten te betalen, maar one2xs moet voor jou dat domein bestellen en dat kost geld (wat one2xs dan in ruil voor jou punten doet)

G

Guest

Guest
Als je 1 dag lid bent hoef je niet direct te vragen om puntjes dit en dat.
thumbsup.gif

Jordyt

Lid
One2xs is geen community site, zikle deels wel. Hier helpen mensen elkaar. Wij gunnen Ruben en Lennard het niet om echt verlies te draaien, zeker niet nu ze zelfs hun eten eerst naar de goudsmit bregen omdat hun chiwouwa het anders niet lust(zondergoudenlaagje). Daar gaat hun miljardenbusnissje.

Je krijgt een bonus van 0,5 punt als je een actief lid aanbrengt, meer is vanwege fraude en marge niet mogelijk helaas.

Ewan

Lid
Bewaakertje (link):
One2xs is geen community site, zikle deels wel. Hier helpen mensen elkaar. Wij gunnen Ruben en Lennard het niet om echt verlies te draaien, zeker niet nu ze zelfs hun eten eerst naar de goudsmit bregen omdat hun chiwouwa het anders niet lust(zondergoudenlaagje). Daar gaat hun miljardenbusnissje.

Vooral dit stuk
emo.gif
emo.gif
emo.gif

Ewan

Lid
Patricka (link):
Dan maken mensen straks 100 dubbel accounts aan om die 0,5 binnen te slepen.
emo.gif

In de startpost ging het al over 5 punten
emo.gif

Ewan (link):

Patricka (link):
Dan maken mensen straks 100 dubbel accounts aan om die 0,5 binnen te slepen.
emo.gif

In de startpost ging het al over 5 punten
emo.gif

Nouja 5 punten dan....
emo.gif

Bovenaan