Starterspost op elke pagina

Hi,

Bij de meeste foras zie ik dat je bij een andere pagina gewoon weer de starterspost zie, dan hoef je niet helemaal naar pagina 1 om de starterspost te zien. Dat lijkt mij dus wel handig.

Wat vinden jullie?

Gegroet,
Shahiem

Ik vind dat juist onhandig. De meeste grote forumsystemen hebben dit niet en daar ben ik aan gewend

Sjoerd

Lid
Ik vind het ook erg onhandig als altijd bovenaan de startpost staat. Je leest hem een keer, meer is mij niet nodig..

Quote:
dan hoef je niet helemaal naar pagina 1 om de starterspost te zien
Ja, dan kan je ook alle posts op dezelfde pagina zetten, lekker overzichtelijk en dan hoef je niet helemaal naar een andere pagina om ze te zien.
Nog meer argumenten voor?
redface.gif

G

Guest

Guest
De eerste post is hetzelfde als een reactie, moeilijk om het verschil te zien??

Ik vind het zo juist overzichtelijker
biggrin.gif
.

Desire

Lid
die van shahiem is wel handig ja, en dan tussen de startpost en de eerste reactie een raclame banner ofso zette

Ben

Lid
Desire (link):
die van shahiem is wel handig ja, en dan tussen de startpost en de eerste reactie een raclame banner ofso zette

Oh god. En het forum was nou net reclame-vrij.
aah.gif

Van die links stoort niet heel erg. Of links van klik adv,

Verder vind ik het geen goed idee. Het is wel goed zo.

Zorg dan dat je het aan en af kan zetten want ik stoor mij er altijd aan als de startpost op elke pagina staat.

Wiitse

Lid
Ik zou het niet doen, want ik zie de startpost ook gewoon als normale post. Die post heeft wel meer waarde aan het topic, maar dat hoeft niet eens. Noem maar bijvoorbeeld het Minecraft topic of het offtopic topic. Welke waarde heeft het als je die kunt zien? Misschien kan er een knopje komen en wanneer je erop drukt komt er met een mooie JQuery slide de startpost zichtbaar boven de posts. Niet aan de andere posts vast, maar er gewoon los boven.

Naast:
"Forum » Forumnaam? » Topictitel" aan de rechterkant een optie: "Laat starterspost zien"
en dan met jQuery de starterspost ophalen en dan naar beneden laten sliden boven de eerste reactie van die pagina?

Bovenaan