Startpost quoten

Dylan

<script>
Hoi,

Ik vind het zeer irritant dat soms de starters post bij de 2 post al word geqouted(of hoe je dat spelt) .

Misschien is het handig als de mods dit dan weg kunnen halen?

- Dylan

Robbert

New member
Kunnen ze al, en soms is het nodig of handig als bijvoorbeeld iemand een vraag heeft over een stuk code waar het fout gaat, zo kan je de code makkelijk aanpassen.
Snap je probleem trouwens niet echt.

Dylan

<script>
Dylanh (link):
Hoi,

Ik vind het zeer irritant dat soms de starters post bij de 2 post al word geqouted(of hoe je dat spelt) .

- Dylan

Dit vind ik irritant.

Lennard

Active member
Mja je kan overal wel regeltjes voor gaan maken.
Als het echt irritant is dan kunnen we de quote weghalen maar ik zie het niet zitten om dat te gaan bestraffen met waarschuwingen of weetikwat.

G

Guest

Guest
Damn, het is maar wat je vervelend vindt
xd.png
. Er zijn mensen/dingen (in dit geval het zelfde) waar ik me mateloos aan irriteer.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dylanh (link):
Hoi,

- Dylan

Ik vind het echt niet storend hoor.
En soms wil je gewoon aangeven dat je op de startpost reageert, en niet op iets anders.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
En wat nou als er een hele discussie is geweest en iemand quote de startpost om back to topic te gaan. en daarna geeft iemand de discussie aan en wordt verwijderd?

Antonn

New member
Tendmex (link):
En wat nou als er een hele discussie is geweest en iemand quote de startpost om back to topic te gaan. en daarna geeft iemand de discussie aan en wordt verwijderd?

Er kunnen duidelijke regels over gemaakt worden.

Dat als je eerste post hebt, na de startpost dan dat je de startpost niet mag quoten. Of gewoon een functie dat dit pas kan nadat er minimum 1 post is.

Bovenaan