Steen, papier, schaar

Lennard

Active member
Ik ben niet de enige die beslist he.
yummie.gif

Er komt in ieder geval een spel bij (of de Bubble gaat misschien weg), misschien wordt het inderdaad een steen-papier-schaar-spel.

Robbert

New member
Lennard (link):
Ik ben niet de enige die beslist he.
yummie.gif

Er komt in ieder geval een spel bij (of de Bubble gaat misschien weg), misschien wordt het inderdaad een steen-papier-schaar-spel.

Maar wat heb je aan een spel waar je niks aan verdient?

Robbert

New member
Lennard (link):
Niks, er moet een kans zijn dat je wat wint en een kans dat je wat verliest.

Dus heeft het spel gewoon weinig zin.

Of je moet er een soort van gokkast systeem achter droppen, zodat jou punten in een pot komen en dat die ineens worden uitgekeerd aan iemand.

Lennard

Active member
Robbert (link):

Lennard (link):
Niks, er moet een kans zijn dat je wat wint en een kans dat je wat verliest.

Dus heeft het spel gewoon weinig zin.

Of je moet er een soort van gokkast systeem achter droppen, zodat jou punten in een pot komen en dat die ineens worden uitgekeerd aan iemand.

Als je er alleen maar punten mee kan verdienen is het geen spel meer hea.

Robbert

New member
Teenage (link):
Nee idd, het is ook de bedoeling dat je ook verliest.....

Maar wat heeft het spel dan voor een zin, mensen gaan dan alleen maar klagen van ik verdien er niks mee en ik ben al mijn punten kwijt door steen papier schaar
Nou geweldig spel dan.

Ik snap gewoon niet waarom iemand een spel wilt spelen waarop uit komt dat je geen winst hebt gemaakt en geen verlies hebt gemaakt.

Lennard

Active member
Robbert (link):

Teenage (link):

Maar wat heeft het spel dan voor een zin, mensen gaan dan alleen maar klagen van ik verdien er niks mee en ik ben al mijn punten kwijt door steen papier schaar
Nou geweldig spel dan.

Ik snap gewoon niet waarom iemand een spel wilt spelen waarop uit komt dat je geen winst hebt gemaakt en geen verlies hebt gemaakt.

Het is gewoon geluk hebben.
Anders moet je blackjack of de Bubble doen.

Robbert

New member
Lennard (link):

Robbert (link):

Teenage (link):

Nou geweldig spel dan.

Het is gewoon geluk hebben.
Anders moet je blackjack of de Bubble doen.

Maar achter blackjack zit ook een systeem waardoor je in principe quitte speelt.
Maargoed, het is niet verplicht om te spelen.

Lennard

Active member
Ja ik snap je punt en ik zou zelf ook niet snel spellen spelen waar je geen invloed op hebt, maar als mensen t willen dan vind ik het prima.

Tuffs

New member
Goed idee maar 1 ding:
Als je gewoon speelt moet je 0,02 inzetten, waarom?
Als je er toch niets mee verdient...

Bovenaan