Stimulans Bubble

Merlin

New member
Heeft er iemand een idee hoe de bubble misschien weer gestimuleerd kan worden?

De eerste 4 rondes deed hij het uitstekend maar nu loopt hij steeds verder terug. De pot was volgens mij ooit tegen de 100 punten aan en is nu nog maar iets van 8 punten.

Die bubble kan best interessant zijn zolang er meerdere mensen punten in steken maar zoals het er nu naar uit ziet is er geen drolletje aan
yummie.gif


pompom.gif
 

Wouter

New member
Merlin:
Heeft er iemand een idee hoe de bubble misschien weer gestimuleerd kan worden?

De eerste 4 rondes deed hij het uitstekend maar nu loopt hij steeds verder terug. De pot was volgens mij ooit tegen de 100 punten aan en is nu nog maar iets van 8 punten.

Die bubble kan best interessant zijn zolang er meerdere mensen punten in steken maar zoals het er nu naar uit ziet is er geen drolletje aan
yummie.gif


pompom.gif


de enige stimulans zou zijn dat er weer gespend wordt...
 

Merlin

New member
Maar stel dat er geen limiet kwa tijd zou zijn aan de bubble. Of gewoon een maand ofzo na de laatst geplaatste bubble. Dan heeft het meer zin lijkt me toch?

Alhoewel, hij staat dan voor langere tijd stil, maar het is net zo goed zo dat er meer geinvesteerd wordt in het begin en het meer nut heeft voor investeerders... Toch?
biggrin.gif


Is maar een idee hoor, dus als iemand tegenargumenten heeft dan zijn die meer dan welkom
smile.gif
 

Merlin

New member
Dat zou oneerlijk zijn, want de gebruiker die de meeste punten heeft wint dan 100% zeker.
 

Robbert

New member
Merlin:
Dat zou oneerlijk zijn, want de gebruiker die de meeste punten heeft wint dan 100% zeker.

maar heeft ook meer kans om zijn punten kwijt te raken als er niet meer gespend word.
 

Jesse

New member
Ik denk dat sommige de gok niet meer durven te wagen omdat er steeds uren naar beneden gaan en uiteindelijk ze veel kwijt zijn.
Ook als veel mensen zien zo als laatst het geval was dat 2 mensen bubbles spenden ( heel veel ) dan denken die ook van naja dat duurt me te lang!
Ik spent lekker niks

( waaronder ik dus )
 

Jeffreyy

Jeffrey
Tja, ik bubble bijna nooit, ben er :
1. Te lui voor
2. Te bang dat ik iets verlies
3. Te lui voor

Daar uit kun je dus opmaken dat ik aardslui ben
wink.gif
 

Sjoerd

Active member
Remcoboy:
Ik wil wel spenden maar dan wel bij max. een halve pagina.

Dan moeten ze eens meer bubbles per pagina doen
biggrin.gif
 
Bovenaan