Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vraag het me af. Bovendien gaan wij dan aansprakelijk worden voor als jullie meer uitzenden dan je licentie toestaat ofzo, dat moeten we ook niet hebben.
Lennard:
Ik vraag het me af. Bovendien gaan wij dan aansprakelijk worden voor als jullie meer uitzenden dan je licentie toestaat ofzo, dat moeten we ook niet hebben.
Jullie kunnen toch een reglement maken ofzo, maar dan wordt het weer een heel geknoei.
Alles wat ik weet is dat je 1,5 betaalt voor 1 GB, een jaar lang. Daarbij komt dat je minimaal 10 GB af dient te nemen (maar 12 GB is ook mogelijk dus, 8 GB niet), doordat de hoster ook zn streaming licentie terug wil verdienen.
ik vind het wel goed, maar het kost een hoop geld aan muziekrechten
ik had vroeger een eigen radio, onefm.be, had toen eigen server op mn dedicated server draaien, maar ben ermee gestopt omdat de muziekrechten
te veel kosten.
Matthias:
ik vind het wel goed, maar het kost een hoop geld aan muziekrechten
ik had vroeger een eigen radio, onefm.be, had toen eigen server op mn dedicated server draaien, maar ben ermee gestopt omdat de muziekrechten
te veel kosten.
Die muziekrechten moet je dan zelf betalen, one2xs zorgt aleen ervoor dat je kan streamen