Suggesties voor Adverteerderspaneel

Lennard

Active member
Jurre (link):
een print screen mee sturen
Maar daar gaat het al. Ten eerste weten wij niet of die screen echt is, en ten tweede kost het ons weer extra werk om die screens te gaan valideren.
En natuurlijk zegt de user altijd dat die screen nagemaakt is, en wat dan?

Marjolein

Miss Marjolein
Ik heb eigenlijk nog wel iets anders:

Als je een nieuwe doe-advertentie wil starten moet je het bedrag per actie invullen. Nu zit ik daar alijd mee te klojoén omdat je niet kan zien hoeveel punten het lid dan ontvangt. Nu kan je dat wel uitrekenen maar omdat het niet precies 0,13 is per punt komt dat niet altijd goed uit.

Is het dus mogelijk dat als je het bedrag invult dat dan de vergoeding voor het lid mee veranderd gelijk?
Bedrag per actie (> € 0,13) (1) € (0.1 pnt) < die dus

Marjolein

Miss Marjolein
sorry IE
emo.gif

Lennard

Active member
Als je de punten die het moeten worden in je rekenmachine intypt en je doet dan dat x 1,25 dan heb je het bedrag in euros.
biggrin.gif

Maar ik zal het binnenkort oplossen.
smile.gif

Rogier

New member
ik bedoel dat ik in 2 seconde kan checken of een screen echt of nep is (nabewerkt). simpel trucje.

Hoewel er talloze verschillen tussen een namaak en echt zitten.

Jesse

New member
Rogier (link):
ik bedoel dat ik in 2 seconde kan checken of een screen echt of nep is (nabewerkt). simpel trucje.

Hoewel er talloze verschillen tussen een namaak en echt zitten.

Je moet ook rekening houden dat niet iedereen photoshop heeft hè?
Maar meestal kan je inderdaad wel zien als het bewerkt is.

Marjolein

Miss Marjolein
kan het input vakje achter "Wat moet de bezoeker precies doen?" niet wat groter?
Als je als adverteerder echt duidelijk wil omschijven wat de bezoeker moet doen dan is dit vakje soms gewoon te klein en onoverzichtelijk, je ziet niet meer wat je nu precies getypt heb.
emo.gif

Washand

New member
Marjolein (link):
kan het input vakje achter "Wat moet de bezoeker precies doen?" niet wat groter?
Als je als adverteerder echt duidelijk wil omschijven wat de bezoeker moet doen dan is dit vakje soms gewoon te klein en onoverzichtelijk, je ziet niet meer wat je nu precies getypt heb.
emo.gif

xd.png
wilde ik net ook voorstellen.

Antonn

New member
Rik (link):
Je hebt nu zegmaar 1 link met tussen heft hoofdmenu (Navigatie), maar dan maak je dus zegmaar een tweede menu voor Adverteerders:

Afbeelding

Ik zie hier dat er in menu vroeger achter "Chat" ook bijvoorbeeld dit stond: "(100)". Misschien ook idee om dat terug te halen?

Lennard

Active member
Dat kan niet meer zo makkelijk omdat de chat met externe software werkt nu, voorheen was het een eigen ajax-creatie.

Antonn

New member
Lennard (link):
Dat kan niet meer zo makkelijk omdat de chat met externe software werkt nu, voorheen was het een eigen ajax-creatie.

En waarom ben je overgestapt dan?

Bovenaan