SWF? ja of nee?

Beste crew,

Mijn vraag is de volgende:

accepteert onze host swf?

Ps. mijn scripter denkt van niet,
mvg babebje

Babebje:
Beste crew,

Mijn vraag is de volgende:

accepteert onze host swf?

Ps. mijn scripter denkt van niet,
mvg babebje

ja, bij mij lukt dat
smile.gif

Rik

Eindbaas
Tuurlijk?

Volgens mij heeft one2xs alles wat normale betaalde hosts ook hebben. En als het niet aan staat kun je via een ticket altijd vragen of ze bepaalde dingen (tegen betaling eventueel) op de server kunnen instellen / instaleren / aanzetten.

Caner

Held
Babebje:
ok dankje voor het antwoord.

mvg babebje

slotje in aanvraag
wink.gif

Ze accepteren op de categorie Vragen geen slotjes, als ze dezelfde vraag hebben, dan kunnen ze hier hun antwoord vinden

Wat valt er te accepteren aan swf trouwens?
Dat upload je, en afhankelijk van je browser wordt het weergegeven of niet, toch?

Lennard:
Dat upload je, en afhankelijk van je browser wordt het weergegeven of niet, toch?

Correct
smile.gif

Toch zou ik zelf geen flash website gebruiken, omdat veel mensen gewoon nog steeds geen flash player op hun PC hebben staan

Liteonit:

Lennard:

Correct
smile.gif

Toch zou ik zelf geen flash website gebruiken, omdat veel mensen gewoon nog steeds geen flash player op hun PC hebben staan

Volgens de Adobe website is het toch de meest gebruikte addon/plug-in, en de meeste browsers geven aan als ze het niet op hun PC hebben en dat voor de betreffende website die plug-in vereist is.

B

Babebje

Guest
Iedereen kijkt ook bijna youtube, dus daar heb je ook flash voor nodig
smile.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
zeg gewoon je hebt flash nodig voor deze site ofzo

oké, het is gelukt met wat hulp. Inderdaad on2xs accepteert swf.

@ Lennard
Dit was een vraag van mijn scripter. Omdat ik niets van flash ken kon ik het met moeite
uploaden en ik vroeg het aan hem
wink.gif
Omdat hij er niet in slaagde gaf hij de schuld op
de host en moest ik het van hem vragen.
excuses voor het ongemak.

mvg babebje

Bovenaan