Syteem voor verbannen mensen

Yorrick

Active member
Sfpmarc (link):
Maar ik vin persoonlijk dat de community los staat van het kopen of beheren van producten.
Iemand betaald voor een goed product, en je hebt volgens mij recht op dat je op elk moment van de dag je product kan beheren.

Voorbeeld:
Ik koop een telefoon bij de Mediamarkt, alleen ik loop hevig te schelden op de medewerkers. Blijf ik recht houden op men betaalde telefoon, ja of nee?

Wat voor recht bedoel je?
Reparatie en onderhouds-recht? Die behoudt je altijd*. (Dat staat dan gelijk aan dat je gegevens kunt veranderen op one2xs)
Maar voor hevig schelden in de winkel (ik neem aan dat je het product dan al gekocht hebt) kan je gewoon een winkel verbod krijgen. (Dat staat dan ongeveer gelijk met een ban op one2xs). Dan mag je ook niet meer leuk de winkel in lopen en komen zeuren om reparatie en of onderhoud.
Dan moet je ook contact opnemen via internet/mail of iets dergelijks. Op one2xs kun je dan een e-ticket maken.

[SIZE= 9px]*= Als je op illegale manieren aan punten hebt gekomen dan behoudt je dit recht natuurlijk niet meer.[/SIZE]

G

Guest

Guest
Sfpmarc (link):

Livonias (link):

Sfpmarc (link):
Maar ik vin persoonlijk dat de community los staat van het kopen of beheren van producten.
Iemand betaald voor een goed product, en je hebt volgens mij recht op dat je op elk moment van de dag je product kan beheren.

Voorbeeld:
Ik koop een telefoon bij de Mediamarkt, alleen ik loop hevig te schelden op de medewerkers. Blijf ik recht houden op men mijn betaalde telefoon, ja of nee?

Dat is echt volledig wat anders
emo.gif
Wat een slechte vergelijking lol
thumbsup.gif

Maar zo werkt het wel, ik heb hier een host en als ik niet uitkijk kan ik hem alleen nog laten beheren door de medewerkers van One2xs. Natuurlijk houw houd ik me wel aan de regels, maar ik houw behoud het recht hebben op men mijn BETAALDE product.

Ik snap je gedeelte "Als ik niet uitkijk" niet. De O2XS mods zijn alles behalve strengt en zoals eerder gezegd, je moet je al heel gek gedragen wil je een ban krijgen. Als jij gewoon doet wat fatsoenlijk is hoef je je nergens zorgen om te maken.

Maar volgens mij dwalen we af
smile.gif

Lennard

Active member
Sfpmarc (link):

Voorbeeld:
Ik koop een telefoon bij de Mediamarkt, alleen ik loop hevig te schelden op de medewerkers. Blijf ik recht houden op men betaalde telefoon, ja of nee?
Die telefoon houd je gewoon, maar het wordt wat lastiger om garantie te krijgen als hij kapot is.
Je host houd je gewoon, die blijft even goed werken als voor je ban, en bij problemen of whatever helpen we je net zo goed als wanneer je geen ban zou hebben.

Elwintjuhh

New member
Ik leg ook maar een idee voor,
Ik wil helpen met one2xs het is een idee, als het niet goedgekeurd word ga ik weer andere ideeën bedenken.

Marjolein (link):

Elwintjuhh (link):
Ik snap het wel, Maar als jij straf hebt moet je tpch ook bij het drinken kunnen?
wat is dat voor rare vergelijking waar ik totaal niks van snap...wat heeft drinken met je producten hier te maken?

Ik snap het wel maar denk je in in iemand die is verbannen

L

Livonias

Guest
De service blijft gewoon top als je verbannen bent geweest.
Tenzij Lennard echt een goede reden had.

Sfpmarc

New member
Quote:
Die telefoon houd je gewoon, maar het wordt wat lastiger om garantie te krijgen als hij kapot is.
Je host houd je gewoon, die blijft even goed werken als voor je ban, en bij problemen of whatever helpen we je net zo goed als wanneer je geen ban zou hebben.

@Lennard je behoud je garantie dan gewoon, je hebt recht op een goed werkend product.

Quote:

Ja helemaal mee eens, ook al is het maar een kleinigheidje. Het is en blijft een product die JIJ hebt BETAALD. En je kan de files altijd nog aanpassen maar als je host verloopt kan je hem niet verlengen, en de domeinnaam niet zelf meer ergens anders naar laten linken. Dan word je afhankelijk van de medewerkers van One2xs.

Yorrick

Active member
Sfpmarc (link):

Quote:

@Lennard je behoud je garantie dan gewoon, je hebt recht op een goed werkend product.

Je hebt een goed werkend product. Of je het kan wijzigen is een tweede.
Dit kan trouwens sowieso via een e-ticket dus dit slaat eigenlijk nergens op.

Sfpmarc (link):

Quote:

Ja helemaal mee eens, ook al is het maar een kleinigheidje. Het is en blijft een product die JIJ hebt BETAALD. En je kan de files altijd nog aanpassen maar als je host verloopt kan je hem niet verlengen, en de domeinnaam niet zelf meer ergens anders naar laten linken. Dan word je afhankelijk van de medewerkers van One2xs.

Je hebt het inderdaad betaald, maar je hebt het ook voor jezelf (en misschien zelfs wel voor andere) verziekt wat geresulteerd heeft in een verbanning. Via een (e-)ticket willen de moderators jou helpen, ongeacht een verbanning, ze kunnen in principe alles voor je regelen.
Dat je afhankelijk wordt heb je aan jezelf te danken, had jij je aan de regels gehouden was er niets aan de hand geweest. Je moet eigenlijk nog blij zijn dat ze je ticket behandelen! De moderators/beheerders zijn geen mensen die je met opzet onterecht een ban geven. Als ze dat toch per ongeluk (en zeker niet met opzet) doen, weet ik zeker dat ze er voor open staan om samen naar een oplossing toe te werken. Ook zijn ze bereid om je product naar jouw wens aan te passen. Wil je alles liever zelf in de hand hebben, zorg dan dat je je aan de regels houdt, zo simpel is het eigenlijk.
Mocht je toch verbannen zijn, is dit vaak maar tijdelijk en kun je na een paar dagen/weken gewoon jouw product weer zelf beheren.

Lennard

Active member
Je betaalt voor je product, niet voor je controlepanel op one2xs.com zelf. Je product blijft bestaan, alleen je controlepanel nemen we af, maar je hebt nog evengoed net zoveel controle erover als voor je ban, alleen dan duurt het wat langer omdat het handmatig moet via ons.

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Je betaalt voor je product, niet voor je controlepanel op one2xs.com zelf. Je product blijft bestaan, alleen je controlepanel nemen we af, maar je hebt nog evengoed net zoveel controle erover als voor je ban, alleen dan duurt het wat langer omdat het handmatig moet via ons.

Dus als Pietje dringend zijn Nameservers moet veranderen kan het wat langer duren dan normaal. Lijkt me geen prettige service dan.

Yorrick

Active member
Als Pietje zich had gedragen was er niets aan de hand geweest.
De tickets worden hier altijd snel behandeld, dus dat lijkt me op zich geen probleem.
Je wordt hier ook niet zomaar verbannen, dus de kans is ook wel erg klein

G

Guest

Guest
Bash (link):

Lennard (link):

Dus als Pietje dringend zijn Nameservers moet veranderen kan het wat langer duren dan normaal. Lijkt me geen prettige service dan.

Jammer voor pietje. Moet pietje zich fatsoenlijk gedragen
clown.gif

G

Guest

Guest
Je wordt wel in je rechten beperkt, dat is wel vrij triest vind ik. Als ik Versio email en zeg dat ze stinken dan gaan ze mij toch ook niet ontzeggen en vervolgens alles laten regelen via ticket?

Yorrick

Active member
Dat gebeurt hier ook niet, pas als je dat vaker doet gebeurt dat.

toevoeging op 18 november 2012, 12:42:12:
En dan hebben de teamleden je al op de regels gewezen.

Lennard

Active member
Bash (link):
Je wordt wel in je rechten beperkt, dat is wel vrij triest vind ik. Als ik Versio email en zeg dat ze stinken dan gaan ze mij toch ook niet ontzeggen en vervolgens alles laten regelen via ticket?
bij Versio klagen ze je aan, ik weet niet wat je nou liever hebt
emo.gif

Als er ooit een nieuwe one2xs versie komt dan ga ik er ook zeker over te denken om het in te bouwen, maar ik vind het nu niet de moeite waard.
Sowieso heeft er nog nooit een verbannen gebruiker over geklaagd dat hij zijn producten lastig kan beheren.

Sfpmarc

New member
Lennard (link):

Bash (link):
emo.gif

Als er ooit een nieuwe one2xs versie komt dan ga ik er ook zeker over te denken om het in te bouwen, maar ik vind het nu niet de moeite waard.
Sowieso heeft er nog nooit een verbannen gebruiker over geklaagd dat hij zijn producten lastig kan beheren.

Als jij er ooit zin in krijgt is het probleem opgelost!
nopompom.gif

Jordy

New member
Lennard (link):

Bash (link):
emo.gif

Klopt, want ze kunnen amper reageren op het forum.
Maar ik vindt het een goede zaak van je, dat je het nu nog niet gaat doen
wink.gif
.

Steek de tijd maar in leden die zich wel gedragen. En tevens, ik weet uit ervaring als je ban hebt kun je 1 weekje daarna een ticket aanmaken met de vraag of dat je unban krijgt en dan is het zo 3 a 4 weken en je bent weer welkom?

G

Guest

Guest
Ik snap niet dat er zo veel drama om zoiets gemaakt kan worden.
Je hoort je gewoon fatsoenlijk te gedragen. Dan is er niks aan de hand.

Antonn

New member
Mensen kunnen nu ook geen dingen meer kopen, of punten verliezen met blackjack als ze verbannen zijn.

Marjolein

Miss Marjolein
Livonias (link):
Ik snap niet dat er zo veel drama om zoiets gemaakt kan worden.
Je hoort je gewoon fatsoenlijk te gedragen. Dan is er niks aan de hand.
Het zijn ook de leden met 75% of meer strafpercentage die voor zijn met dit voorstel dus dat zegt toch wel iets
wink.gif

Bjarnootjuh

New member
Zo moeilijk is het toch niet? In elke pagina waar je niet heen mag gewoon een controle of hij banned is, zo ja, een melding. Dit op de pagina hetzelfde?

Bovenaan