terugboeken

August

Test
Ik heb een idee dat het scamen of hacken tegengaat
smile.gif
.

Bij handel dat je je punten kan terugboeken.
Als je gewoon handelt zonder "Scammers" moet je gewoon eerlijk zijn en niet zo zielig doen dat je het terugboekt..

Is dit een goed idee?
smile.gif

Ruben

New member
... Dit werkt toch niet, dan krijg je weer mensen die geld gaan terugboeken zonder dat het nodig is. Dan krijg je dus weer een andere vorm van scammers...

August

Test
Je moet gewoon hopen dat mensen niet zo zielig zijn, het kan ook zo zijn dat je het binnen 24 uur kan terugboeken ofzo?
yummie.gif

August

Test
of dat er nog iets bij komt als je zielig doet dat je ze kan melden en dan op zon lijst met namen waar je dus niet mee moet handelen ofzo
bye.gif

August

Test
ik kon het bovenste bericht niet editten, maarja.
Dat er zon lijst is dus. met ervaring van andere mensen wat ze hebben beleefd toen ze met die mensen handelden , dus typ je een naam in en dan zie je of diegene eerlijk handelt
yummie.gif

Robbert

New member
dat hebben we al, dat is feedback, klik maar eens links in het vakje. bi jou dus:

Online Habbohype
Lid
Puntensaldo: 6,2
0 0

bij die 0 0 staan nog 2 plaatjes (een - en een vinkje)daar kan je aan zien of mensen betrouwbaar zijn of niet.

en met terug boeken berijk je niks, dan kunnen de echte scammers alsnog snel overplaatsen naar ander account.

Tim

New member
Je kan ze nu toch ook een feedback geven als ze hun deal niet nakomen?
Ik zie het verschil niet, dan kan er alleen maar nog makkelijker "gescammed" worden.

Bovenaan