timer op de kliklinks met antispam code

Daiman

Lid
ik had al een paar keer een klik-advertentie
zoals meerdere hier

maar de leden klikken alleen en dan weer weg maar mijn idee was om er een timer met antispam op te zetten zodat ze toch er naar moeten blijven kijken en daarna de goede cijfercombinatie moeten aan klikken

Rik

Eindbaas
Is volgens mij al vaker voorgesteld (heb ik zelf ook gedaan) dat je en timer van 10 seconden hebt, die je moet bekijken voor je je punten krijgt.

Marjolein

Miss Marjolein
sorry, ik zie het nut niet?
Of je klikt na 1 seconde weg of na 10...alsof iemand dan wel de site uitgebreid gaat bekijken? Als ik 10 seconden moet wachten dan minimaliseer ik gewoon het venster en ga ff wat anders doen en klikt daarna de site dan wel weg. Dus blijft het effect hetzelfde. Een klik-advertentie is puur alleen voor aantal bezoekers, als je echt wil dat mensen ook daadwerkelijk iets op je site doen dan moet je een doe-advertentie starten.

Daiman

Lid
maar in het script kan je ook dan dat het die pagina aan moet blijven staan en als hij niet actief is (geminimaliseerd) dat de punten niet worden ontvangen

of ben ik nou lomp

Daiman:
maar in het script kan je ook dan dat het die pagina aan moet blijven staan en als hij niet actief is (geminimaliseerd) dat de punten niet worden ontvangen

of ben ik nou lomp
Volgens mij kun je dat niet controleren (weet ik niet zeker)

Jurgen

Lid
Daiman:

of ben ik nou lomp

Dan meot de beloning ook omhoog van 0,01 naar 0,03/0,05 per klik.
En voor adverteerders wordt het dan natuurlijk ook €0,05 per klik.

Marjolein

Miss Marjolein
als je actief op een website moet zijn dan heet het geen klik-advertentie meer maar een doe-advertentie lijkt mij?

Rik

Eindbaas
Luukvdo:

Daiman:

of ben ik nou lomp

onblur() op de body maybe?

Rik:

Luukvdo:

Daiman:

of ben ik nou lomp

Zou kunnen, maar dat gaat het dus via een iframe denk ik

Rik

Eindbaas
Luukvdo:

Rik:

Luukvdo:

Klik om eerdere quotes te tonen

Daiman:

of ben ik nou lomp

Zou kunnen, maar dat gaat het dus via een iframe denk ik

Bij een timer is dat sowieso (ten minste, als je de te wachten tijd nog wilt laten zien).

Sjoerd

Lid
Rik:

Bewaakertje:
ik denk dat het niet zoo heel handig is!

Reden?

dan moet je langer wachten bij het klikken, vrienden willen het dan alvast wel weg gaan klikken

Bovenaan