Tolerantieniveau?

nee... ik bedoel je hebt leden met 5 posts en hier gewoon komen om rotzooi te maken, en je hebt meer oude leden, die gewoon een keer te ver zijn gegaan.

Slot.

Jesse

Lid
Deze lieve jongen heeft sinds april 2009 slechts een keer nog een waarschuwing gehad voor het blijkbaar irritant quiten gaat dus zeker voorruit. Heb al een keer een maand ban gehad (t/m die april) na eendagje was t al erg
bloos.gif

Maar goed meeste waarschuwingen komen door mijn dubbelposts omdat meneer Ruben nooit het idee aannam om dubbelposts samen te voegen. (ben er mee leren leven hoor)

Maar tolerantiebalkje is een soort van strafkampje op one2xs staat alleen niet zoveel/niks over geschreven wat het is etc.

Rik

Eindbaas
Jesse: Is misschien wel een handige suggestie. Dat de persoon in kwestie zijn eigen warns nog eens kan bekijken.

Jesse

Lid
Jup maar in de FAQ staat ook echt niks over tolerantie balkje en nog wat dingen dat betreft is hij niet erg uitgebreid met uitleg wat wat is etc.

Ik heb het idee btw bij suggesties nu voorgesteld.

Rik (link):
Jesse: Is misschien wel een handige suggestie. Dat de persoon in kwestie zijn eigen warns nog eens kan bekijken.

Dat kan je toch ook als je je PM behoud?
emo.gif

Goede suggestie!

Rik

Eindbaas
Nicopara (link):

Rik (link):

Dat kan je toch ook als je je PM behoud?
emo.gif

Goede suggestie!

Of als je moderator bent, maar dat terzake.

Als je 2 jaar lid bent en je hebt in die tijd 5000 posts en 90% waarschuwingsniveau vanwege dubbelposts dan verbannen we je heus niet zo snel hoor.
biggrin.gif

Timkb

Lid
maar stel, je hebt een VPS lopen en je bent geband voor een maandje, ben je wel mooi je VPS kwijt? of kan je nog wel inloggen alleen geen gebruik maken van de forum

Marjolein (link):
je wordt verbannen van het forum, je producten kun je gewoon nog gebruiken

Alleen van het forum of de hele one2xs-site?

Want dan kan je je producten toch ook niet beheren?

Marjolein

Miss Marjolein
ja sorry, van heel de site.
Maar ik bedoel dat je gewoon kan inloggen op je host enzo. Het beheren van je producten gaat idd niet. Maar is toch ook niet nodig, het lijkt me stug dat je steeds van alles wil veranderen.

Marjolein (link):
ja sorry, van heel de site.
Maar ik bedoel dat je gewoon kan inloggen op je host enzo. Het beheren van je producten gaat idd niet. Maar is toch ook niet nodig, het lijkt me stug dat je steeds van alles wil veranderen.

Valt te zien voor hoelang je verbannen bent
clown.gif

Thijns

Lid
Vervalt je waarschuwingsniveau ook na een bepaalde tijd?
Ik kan me voorstellen dat als je na 5 jaar one2xs, wel een aantal foutjes hebt gemaakt zoals een dubbel post, best wel lullig als je wordt geband om foutjes van 5 jaar geleden?

yummie.gif

Rik

Eindbaas
Spyrose (link):
Ik kan me voorstellen dat als je na 5 jaar one2xs, wel een aantal foutjes hebt gemaakt zoals een dubbel post, best wel lullig als je wordt geband om foutjes van 5 jaar geleden?

yummie.gif

Wiitse (link):
Dan is het maar lullig maar het is wel zo.
sm_eerie.gif
Je houd die procenten je hele leven lang....

We bannen niet zomaar als je een topic per ongeluk een keertje bumpt terwijl je al op 10% staat. Kijk bijvoorbeeld naar Jesse. Jesse staat nu al anderhalf jaar op 90%.
Is hij daardoor minder betrouwbaar? Nee, bijna iedereen kent hem en iedereen vertrouwd hem.
Wordt hij verbannen? Nee, hij gedraagt zich goed omdat hij weet dat hij nog maar 10% nodig heeft.

En dat laatste is juist wat we willen. Dat je in ziet dat je je moet gedragen, en dat er dan niets gebeurd.

Rik (link):

Spyrose (link):

yummie.gif

Wiitse (link):
Dan is het maar lullig maar het is wel zo.
sm_eerie.gif
Je houd die procenten je hele leven lang....

We bannen niet zomaar als je een topic per ongeluk een keertje bumpt terwijl je al op 10% staat. Kijk bijvoorbeeld naar Jesse. Jesse staat nu al anderhalf jaar op 90%.
Is hij daardoor minder betrouwbaar? Nee, bijna iedereen kent hem en iedereen vertrouwd hem.
Wordt hij verbannen? Nee, hij gedraagt zich goed omdat hij weet dat hij nog maar 10% nodig heeft.

En dat laatste is juist wat we willen. Dat je in ziet dat je je moet gedragen, en dat er dan niets gebeurd.

Ik gedraag me zo goed als ik kan, maar iedereen blijft op me schelden, iedereen zegt dat ik geen AN kan terwijl ik vaak toch beter typ dan andere.

Het gaat niet alleen om AN, gaat ook om de topics (in dit geval telkens spamtopics) bij jou + spamposts. Dus dat schelden snap ik dus eigenlijk wel.

Bovenaan