too many connections

Bengt

New member
Hallo,

Ik heb vandaag weer deze error:

Codeblok:

1
2

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/bengt/domains/spinix.nl/public_html/config.php on line 46
Too many connections

-Bengt

Marvinn

Active member
Ja mij website ook
sadley.gif

Marvinn

Active member
Gelukkig heeft mij website een error schermpje.

Me FTP doet niks me :2222 werkt niet meer
sadley.gif

Allard

New member
Helaas heeft de server 2 veel problemen. Dit word opgelost. Even geduld nog. Ik adviseer een update te maken van je host. En er daarna even niet op te gaan. De server heeft het zwaar te voorduren... Bij mij gaf hij bijvoorbeeld aan:

Codeblok:

1

Error establishing a database connection

Luukvdo

New member
Op mijn site maakt ie wel verbinding maar laadt de site erg traag (parsetijd nu meer dan 1.7 sec. normaal 0.1-0.2)

Luukvdo

New member
Liteserver geeft aan dat er een bepaalde user is die dit veroorzaakt en hij is momenteel aan het kijken wie het is

Habbof

New member
Ja mijne is nu ook traag, probeer nu snel een backup te maken.. Maarja het grappige was.. Me hele site gaf error, en alleen de radio draaide verder
xd.png
.

Maarja, hopelijk wordt de verstoorder snel gepakt!

Allard

New member
Weten we al wie het is? Ik weet misschien al hoe je dat (per ongeluk) kunt doen. Als je via een FTP prog een update maakt van je host of veel grote bestanden upload/download, word hij traag.

Bengt

New member
Dan zou het goed kunnen zijn dat ik dat WAS, want ik backupte mijn hele site
yummie.gif
, door het in een map op mijn desktop te laten loaden..

Luukvdo

New member
Er is een poging tot/kleinde ddos gaande. Het is bekend door welk pakket dit wordt veroorzaakt en dat wordt momenteel gesuspended.
Het is ook bekend door welk IP het veroorzaakt wordt

Luukvdo

New member
Nickjexx (link):
Ik weet wie het is! Luukvdo ik weet ook het ip van die gene.

Stuur pb als je wilt

Dat weten wij inmiddels ook al
smile.gif

Bengt (link):
ik ben het toch niet héa
yummie.gif

Nee, jij bent het niet

Bovenaan