Lasertools (
link):
ik ben bezig op me site met een anti ddos dat als je 5x f5 hebt gedaan achter elkaar
Dat is natuurlijk geen DDos, F5 is gewoon het creëren van veel verbindingen met de poorten van de server. Als je dan vervolgens een site hebt die continue alle data ript uit MySQL databases en geen gebruik maakt van cache-files, dan komt de totale load van een server te hoog te liggen en crashen diverse daemons (services dus). Dat houdt alleen niet in dat het een DDos is.
Lasertools (
link):
dat je van de site wordt geklickt en het ip van die gene voor 1 week wordt gebannen zodat je er geen last van hebt, hij kan er dan totaal niet in want als de database merkt dat het ip in de database op de site wil wordt hij naar google gestuurt
ik zal anders dat script wel naar nickjexx sturen dat zal heel veel schillen in een ddos aaval
En daarom gebruiken mensen (als ze gebanned worden) juist ook vaak
TOR een anonymous proxy om te voorkomen dat ze gebanned worden c.q. blijven. Of zoeken ze via google naar
Anonymous Proxys.
En door die koppeling met de database waarover jij hebt hebt, kan je dus op F5 drukken... en ervoor zorgen dat de database teveel requests krijgt en dus onderuit gaat. Daarom maken echte programmeurs alleen gebruik van MySQL indien noodzakelijk en niet voor iedere check, content o.i.d.