Topic-aanmaaktijd

Caner

Held
Ik zag net dat Nidatje weer dom bezig is en dus ik dacht aan een idee bijv dat je maar per kwartier of watdanook een topic mag aanmaken.

Mikek

Lid
Doe dan zo dat actiefe en vertrouwlijke leden iets aan kunnen geven en als er dan 2 of 3 zijn die dat doen dat dan het topic verwijdert wordt
biggrin.gif

Caner

Held
@ Mikek: Er zijn hier ook wat gekke mensen die onnodig iets aan kunnen geven en zorgen dat de topic word verwijderd.

Jesse

Lid
Naja de goede leden moeten niet last hebben van slechte leden.
Vind dat als er een stom topic is gewoon reporten desnoots 1 iemand hij/zij errop aan spreken (niet gelijk 20 man)

Hoe vaak komt het nou voor dat iemand van die trieste dingen gaat doen, en dan moet het hele forum er maar last van hebben.
Gewoon zo laten dus, en de mensen hard straffen als ze misbruik ervan maken.

Wat is lang aan 10sec geen topic aanmaken.
Ik maak een topic eens in de 2dagen ofso.
Maken jullie echt om de 10sec of iets meer een topic aan

Ik zou het veranderen naar 1 minuut. Dan wordt het spammen beperkt en zit je de gewone leden niet in de weg

Jurgen

Lid
Ja, maar ik plaatste vorige week een bericht in offtopic, en maakte daarna een topic aan over de
party.png
. Toen moest ik nog wachten omdat er geen 10 sec. tussen zaten. Als je het dan 1 minuut doet moet je eerst een minuut wachten, alvorens je een topic kunt aanmaken.
emo.gif

Sowieso wordt er hier bijna niet gespamd.
smile.gif

1minuut is langer dan je denkt, ik denk tot meerdere mensen hier soms meer berichten in verschillende onderwerpen plaatsen in 1 minuut maak er dan max 30sec van.
als je dan spamt is het op zettelijk

Bovenaan