Topic extras

Krm

Lid
bijvoorbeeld als je topic bij aanbieden maakt dat er standaart dit in het bericht komt

Quote:
Script:

Omschrijving/functies:

Demo: verplicht
http://

Prijs:
€ ...

Licentie:
Licenties / volledige rechten / doorverkoop rechten

Betaling via:
Ideal | Paypal | Overschrijving | Andere

of domein andere dingen net zoals bij sitedeals is wat netter

Marjolein

Miss Marjolein
persoonlijk vind ik dit helemaal niks.
In de regels staat al dat een demo verplicht is bij aanbiedingen en verder vind ik dat de verkoper vrij mag zijn in zijn/haar keuze hoe het product aangeprezen wordt. Is veel persoonlijker dan zon standaard "sitedeals" tekstje.
En btw, betaling is overbodig want je mag alleen handelen in one2xspunten
wink.gif

Jesse

Lid
Vind het onnodig, niet iedereen heeft bijvoorbeeld een demo van wat je verkoopt wat is de demo van paypal verkopen bijvoorbeeld?

Dan zal je dat weer moeten weghalen etc etc, lijkt mij geen optie.

Anne

Anne
Ik vind het in principe het idee wel goed, maar ik vind het toch wel fijner dat je wel gewoon vrij bent in wat je in je bericht zet..

Ik erger me er wel aan als er bv iemand iets aanvraagd en dan:
Ik ben op zoek naar een logo/layout/banner voor de afmetingen en kleuren: PM me.
Over het budget komen we in een PM wel uit.

Dat er zegmaar niks in staat alleen dat je een logo moet maken, het zou wel handiger zijn als je een beetje kunt kijken zonder dat je al ergens aan vast hangt.

nah, mensen moeten gewoon leren normale posts te schrijven, en normale topic titels te bedenken. dan is zoiets echt niet nodig.

Jurgen

Lid
Zoals jij het verteld komt het bij ieder topic in aanbiedingen. Wat als je nou geen script wil verkopen, dan moet je alles weghalen en heb je er dus alleen iets aan als je een script verkoopt. Dan kun je net zo goed voor ieder ding wat je kunt aanbieden een formulier maken..
emo.gif

Jurrie:
Zoals jij het verteld komt het bij ieder topic in aanbiedingen. Wat als je nou geen script wil verkopen, dan moet je alles weghalen en heb je er dus alleen iets aan als je een script verkoopt. Dan kun je net zo goed voor ieder ding wat je kunt aanbieden een formulier maken..
emo.gif

Mischien kun je er dan erbij maken,
Of je dat wilt of niet,
En dat het bij scripts enzo verplicht is

Bovenaan