Topic in spotlight

Topic in de Spotlight.
Soms heb je dat wanneer je een topic hebt, dat ik hem graag iets meer uniek wil zien.
Dus ik mis een betalende optie, dat mijn topic vak licht oranje is in de topic lijst.
Dit kan je dan betalen met je adv. Saldo.

Dit is echt handig voor mij maar misschien ook voor jullie?

Ik vind dit echt super dom.
emo.gif

Sorry maar dit vind ik een beetje overbodig.

EDIT: fout geschreven
yummie.gif
.

Semmiiee (link):
emo.gif

Sorry maar dit vind ik nodig over bodig..

Wat bedoel je met die laatste zin?
Ik snap t maarja.. Jouw speciale forum voor spelletjes is ook overdreven dom dus welcome to the club

Wiitse

Lid
Mij maakt het niet uit of dit komt of niet.

Christopher (link):

Semmiiee (link):
emo.gif

Sorry maar dit vind ik nodig over bodig..

Wat bedoel je met die laatste zin?
Ik snap t maarja.. Jouw speciale forum voor spelletjes is ook overdreven dom dus welcome to the club

Volgens mij bedoelt hij dit:

Quote:
Sorry, maar ik vind dit een nutteloos en overbodig idee.

@"Jouw speciale"..."ook overdreven", Inderdaad. Semmiiee kan hier dus eigenlijk niet tegenin gaan, want jouw ideeën zijn ook niet altijd even geweldig.

Christopher (link):
Topic in de Spotlight.
Soms heb je dat wanneer je een topic hebt, dat ik hem graag iets meer uniek wil zien.
Dus ik mis een betalende optie, dat mijn topic vak licht oranje is in de topic lijst.
Dit kan je dan betalen met je adv. Saldo.

Dit is echt handig voor mij maar misschien ook voor jullie?
Zoiets wat sitedeals heeft?

Opzich wel leuk maar ik vind het overbodig.

Jurgen

Lid
Rohimma (link):
hier hebben we "Watchlist" toch al voor? kan je je eigen topic ook in zetten..

Hij bedoelt dat het topic extra opvalt voor overige gebruikers, zodat je meer kans hebt dat eimand je topic ziet en jouw product koopt.

Rik

Eindbaas
Volgens mij was dit al eens voorgesteld en staat het ergens op Lennards ellelangen to-do lijstje.

Als het komt, a.u.b niet met adv saldo dan moet iedereen Adverteerder worden. Het beste lijkt me gewoon een Mollie schermpje o.i.d.

Opzich kan dit wel, maar als er zon systeem komt ben je denk ik al verplicht om je topic in de spotlights te zetten anders komt hij niet eens op de eerste pagina terecht... (zeker op het begin).
Hierdoor is in plaats van de eerste pagina een witte achtergrond juist blauw door al die spotlights waardoor het topic alsnog niet extra opvalt...

Verder ben ik nog niet voor of tegen.

Marjolein

Miss Marjolein
@Robbert: misschien maximaal 5 topics per dag, wie het eerst komt wie het eerst maalt
yummie.gif

- of dat als nummer 6 zich aanmeld dat nummer 1 verdwijnt, soort rotatie.

Marjolein (link):
@Robbert: misschien maximaal 5 topics per dag, wie het eerst komt wie het eerst maalt
yummie.gif

- of dat als nummer 6 zich aanmeld dat nummer 1 verdwijnt, soort rotatie.

Maargoed, dan zijn het geen eerlijke kansen meer.
Want sommige mensen komen nou éénmaal vaak s ochtends op one2xs en de anderen pas s avonds, zo hebben degene s avonds dus nooit een kans om hun topic in de spotlights te zetten.
En om daarvoor de wekker te zetten is nou ook weer iets té..

Marjolein

Miss Marjolein
Ja das waar, maar misschien in een iets andere vorm. Maar iig zo dat niet de hele pagina vol topics staat die in de spotlight staan want dan heeft het totaal geen nut.

Dan zou je het kunnen doen dat je voor een bepaalde dag kunt reserveren ofzo. Het maakt het forum systeem alleen wel een heeeel stuk ingewikkelder
emo.gif

Maximaal 1dag. en maximaal 5/6 per pagina. als het vol staat heb je pech.
Je ziet het alleen in de catogorien zelf dus niet bij recent

Jeffreyy

Jeffrey
Of gewoon dat er dan 5 random topics in de spotlight komen.

Bijvoorbeeld 7 mensen kopen spotlight.
Dat dan iedere keer een random topic komt uit de 7 topics.

Jponsen (link):
Of gewoon dat er dan 5 random topics in de spotlight komen.

Bijvoorbeeld 7 mensen kopen spotlight.
Dat dan iedere keer een random topic komt uit de 7 topics.

Dan gaan weinig mensen het doen hoor, als je weet dat het lang kan duren voordat je topic in de spotlight staat
emo.gif

Bovenaan