Topic opslaan-knop

Tuffs

New member
Idee: Topic opslaan-knop.

Zodat als je een topic maakt en je weg moet, je op opslan kan klikken, en later dan terug laden.

Reageer!

BasDev

Active member
Azdinnn (link):
Kan je ff wat duidelijker zijn?
En voor zover ik je snap is het totaal overbodig?

Hij bedoeld dat als je een topic maakt en bijvoorbeeld even naar de jumbo moet om een vers friekandellenbroodje te halen je het kan opslaan en als je dan terug komt het weer kan laden zodat je verder kan met het topic waar je voordat je naar de jumbo ging mee bezig was
smile.gif

Freestyle

New member
Of je doet control+C
en dan tekstpad oid openen control+V
en dan:
Control+S

En dan doe je later het zelfde maar dan omgekeert
emo.gif

Azdin

New member
Superb (link):

Azdinnn (link):

Hij bedoeld dat als je een topic maakt en bijvoorbeeld even naar de jumbo moet om een vers friekandellenbroodje te halen je het kan opslaan en als je dan terug komt het weer kan laden zodat je verder kan met het topic waar je voordat je naar de jumbo ging mee bezig was
smile.gif

emo.gif

100% overbodig dus

Jeffreyy

Jeffrey
Als jij op reageren klikt, en je typt daar iets, dan slaat ie dat automatisch op.
Alleen bij snel reageren niet.

Alemaalte

New member
Ja maar dat verwijderd zich na 5 minuten ofzoiets, maar je kan hiervoor toch gewoon kladbok gebruiken?

BasDev

Active member
Patricka (link):
Je kan het toch aftypen voordat je naar de "Jumbo" gaat
emo.gif

Friekandellenbroodjes voor alles
redface.gif

Neemaar persoonlijk vind ik dit wel onnodig.. je kan het idd gewoon aftypen..

Robbert

New member
Superb (link):

Azdinnn (link):

smile.gif

Meen je dat?
emo.gif

Maar zet je computer dan even in de slaapstand, dan kan je hem zo weer aanzetten en is de tekst er nog.

Tgrm

New member
Robbert (link):

Superb (link):

Azdinnn (link):

smile.gif

Meen je dat?
emo.gif

Maar zet je computer dan even in de slaapstand, dan kan je hem zo weer aanzetten en is de tekst er nog.

Idd, ik zet mn pc ook bijna nooit uit.
biggrin.gif

BasDev

Active member
Lennard (link):
Je bedoelt de watchlist?
emo.gif

Dat bedoeld hij niet
emo.gif

Quote:
smile.gif

Kevsnuffans

New member
Semmiiee (link):
Ik vind het overbodig. Je hebt er niks aan
emo.gif
.
P.S: door die reacties krijg ik honger
sadley.gif
.

Jij krijgt overal honger van!
ps: Honger kennen wij niet in NL. Trek
smile.gif

Lennard

Active member
Superb (link):

Lennard (link):
Je bedoelt de watchlist?
emo.gif

Dat bedoeld hij niet
emo.gif

Quote:
smile.gif

Ah oke.
emo.gif

Nouja, dat gaat m niet worden iig.
yummie.gif

Goldo

New member
Ehm,
Bij Chrome staat er een leuk sterretje dan voegt die hem toe aan bladwijzers! Dan kun je de link zo weer terug vinden.
Bij Internet Explorer staat toevoegen aan favorieten.
Bij Firefox hetzelfde.
Google heeft een leuke chache voor websites gemaakt.
Er bestaat Ctrl+S.
Er bestaat Ctrl+C.
Er bestaat Print Screen.

Dus: Nee.
emo.gif

Bovenaan