Topic opvallend

Timvz

New member
Beste one2xs,ers,

Ik had het idee dat de leden op one2xs hun topic extra opvallend kunnen maken voor 0,1. Dat die dan bijvoorbeeld in een lijsjte aan de rechterkant staat en dat je dat 1 dag kan doen voor 0,1. Dit is mischien wel handig voor Aanbiedingen of Aanvragen. Hierdoor krijg je namelijk sneller en meer bezoekers op je topic.

Timievz

Goed idee of Slecht idee?

Marjoleins aanvulling:

ik vind het alleen een goed idee als de topic die daarvoor aangemeld worden eerst gekeurd worden, niet dat je de stompzinnigste topics krijgt in die lijst. Het moeten wel topics zijn die echt de moeite waard zijn en die aan bepaalde regels voldoen. Dus dit betekend weer extra werk voor de beheerders.

Robbert

New member
Sebas:
Heb je van sitedeals ;p

doet er niet toe, maar opzich klinkt het best grappig en simpel te realiseren.
zo hoef je niet na 2 uur weer een bumpje te doen,
maar toch, als mensen er niet gedesinteresseerd in zijn, kun je promoten wat je wilt maar mensen hoeven het nog steeds niet te willen.

Timvz

New member
Sebas:
Heb je van sitedeals ;p

Sebas,

idd hebben ze op sitedeals ook. Maar ik heb het net zelf verzonnen en niet daarvan het idee gekregen
wink.gif
xd.png

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lijkt me opzich wel grappig ja, of het ook gebruikt word is een ander verhaal

Marjolein

Miss Marjolein
ik vind het alleen een goed idee als de topic die daarvoor aangemeld worden eerst gekeurd worden, niet dat je de stompzinnigste topics krijgt in die lijst. Het moeten wel topics zijn die echt de moeite waard zijn en die aan bepaalde regels voldoen. Dus dit betekend weer extra werk voor de beheerders.

Timvz

New member
Ik kweet niet....mmmmm Weet iemand anders nog een goed idee waar dat lijstje zou kunnen komen?

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
Waar wil je dat lijstje hebben dan?
Rechts naast het forum is best wel lelijk lijkt me..
op het forum zelf is idd niet mooi, misschien op de home-pagina?

Timvz

New member
Ik zie dat er nu een soort van watchlist is... Wat is dat dan? is dat dat die dan eerst gekeurd word en waar komt die dan te staan?

Marjolein

Miss Marjolein
Timievz:
Ik zie dat er nu een soort van watchlist is... Wat is dat dan? is dat dat die dan eerst gekeurd word en waar komt die dan te staan?
je kan voor jou belangrijke topics opslaan in je watch list, bij het menu kan je dan op de watch-list kijken en dan zie je in 1 opslag of er gepost is in jou opgeslagen topics. Dit is ook handig als je bv informatie later wil nalezen in een bepaalde topic, dan hoef je die niet terug te zoeken
smile.gif

Daf

New member
De vraag is idd of het veel gebruikt gaat worden en waar je het wilt plaatsen. Verder kan het wel een leuk idee zijn.

Jeffreyy

Jeffrey
Eerlijk gezegt word het dan net zon carnavals site?
Als die kleuren dan door elkaar,
Als je dit doet moet je hem dan gewoon dikgedrukt om onderstreept maken.

Sebas

Active member
Jponsen:
Eerlijk gezegt word het dan net zon carnavals site?
Als die kleuren dan door elkaar,
Als je dit doet moet je hem dan gewoon dikgedrukt om onderstreept maken.

Is zowiezo maar 1 kleur
wink.gif

maar dat dik gedrukt is ook wel een idee.

Lennard

Active member
De topictitels in het forumoverzicht zijn al dikgedrukt.
clown.gif

Maargoed, ik vind t niet echt veel toevoegen eerlijk gezegd, als we t doen kunnen we beter iets doen dat voor x punten je topic x dagen sticky is ofzo.

Bovenaan