Topic verwijdert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teenage

New member
Hi,

Mijn topic is verwijdert, alleen weet niet waarom.. Het ging om die DirectAdmin topic...
Gz

Teenage

Marjolein

Miss Marjolein
je weet toch wel dat je geen concurrerende diensten mag aanbieden?
je bied hostings aan, je mag blij wezen dat je er geen warn voor heb gehad
smile.gif

Teenage

New member
Marjolein (link):
je weet toch wel dat je geen concurrerende diensten mag aanbieden?
je bied hostings aan, je mag blij wezen dat je er geen warn voor heb gehad
smile.gif

Concurrerende diensten
emo.gif
Volgens mij moet je er voor betalen? En wat boeit het dat ik hostings aanbied? Dat mag toch? Is het gratis? Nee. Moet je ervoor betalen? Ja. Is One2xs gratis? Ja. Is Hosga Hosting gratis? Nee. Mag je dan het aanbieden? Ja.. Is het dan concurrerende diensten? Nee. Dus het mag
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
*zucht* ik ga niet eens in discussie met je. Als je wat te klagen heb ga je dit maar bij 1 van de beheerders doen. Hosting aanbieden op wat voor manier dan ook is concurrentie, staat ook duidelijk in de regels die meneer blijkbaar nog steeds niet gelezen heeft.

Teenage

New member
Marjolein (link):
*zucht* ik ga niet eens in discussie met je. Als je wat te klagen heb ga je dit maar bij 1 van de beheerders doen. Hosting aanbieden op wat voor manier dan ook is concurrentie, staat ook duidelijk in de regels die meneer blijkbaar nog steeds niet gelezen heeft.

Ik heb zeker de regels gelezen.. Staat er alleen niet in.

Sjoerd

Active member
Teenage (link):

Marjolein (link):

Ik heb zeker de regels gelezen.. Staat er alleen niet in.

http://www.one2xs.com/threads/4

Al eens gelezen bij: Wat mag niet?

Volgens mij is regels lezen niet zo heel moeilijk hoor?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jij verkoop pakketten die nog aangemaakt moeten worden. Je bent dus een concurerende host. Dus je mag dit niet aanbieden. Punt.
Dit is al honderd keer tegen mensen gezegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan