Traaaaaag

Wouterr

Wouter de router
@Lennard, ook tijd om naar SmartDC te verhuizen?
emo.gif

Lennard

Active member
Wouterr (link):
emo.gif

Als je weet wat voor shit er allemaal op one2xs afkomt dan trekken we het nog behoorlijk goed dankzij Liteserver.
clown.gif

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Wouterr (link):
emo.gif

Als je weet wat voor shit er allemaal op one2xs afkomt dan trekken we het nog behoorlijk goed dankzij Liteserver.
clown.gif

Sorry, ik had mn DoS programma nog aan staan.... Of bedoelde je shit als in een menselijke vorm?!

Lennard

Active member
Luukieboy (link):
K heb ook nog steeds problemen met heel traag of niet bereikbaar
Welke melding krijg je als hij niet bereikbaar is?

Luuko

Active member
Lennard (link):

Luukieboy (link):
K heb ook nog steeds problemen met heel traag of niet bereikbaar
Welke melding krijg je als hij niet bereikbaar is?

Jespar (link):
ik kreeg net cloudflare 522 error

Wouterr

Wouter de router
Ik kreeg het ook zojuist. Het lijkt op een fout dat hij de One2xs-server niet kan bereiken.. Is er toevallig nog een DDoS gaande?
cry.gif

Lennard

Active member
Wouterr (link):
Ik kreeg het ook zojuist. Het lijkt op een fout dat hij de One2xs-server niet kan bereiken.. Is er toevallig nog een DDoS gaande?
cry.gif

Nope, maar CloudFlare en one2xs zijn nooit echt vriendjes geweest, alleen geen idee waardoor het komt.
sadley.gif

Connecties van cloudflare komen niet altijd door ofzo zo lijkt de foutmelding te suggereren.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Wouterr (link):
cry.gif

Nope, maar CloudFlare en one2xs zijn nooit echt vriendjes geweest, alleen geen idee waardoor het komt.
sadley.gif

Connecties van cloudflare komen niet altijd door ofzo zo lijkt de foutmelding te suggereren.

Zit je Firewall te fucken maybe?

Lennard

Active member
Sevvlor (link):

Lennard (link):

Wouterr (link):
cry.gif

sadley.gif

Zit je Firewall te fucken maybe?

Nee, dat klopt wel.
smile.gif

Bovenaan