Trade-Place implementeren

Dylan

<script>
Of Sjoerd moet een TP API maken
bloos.gif

Ricaaa

New member
Dylanh (link):
bloos.gif

Dan heeft het geen nut, want dan maken we alsnog gebruik van een 3rde partij. Dit idee is juist om alles in One2xs zelf te hebben.

G

Guest

Guest
Dylanh (link):
bloos.gif

Het idee heeft met TP persoonlijk niets te maken?
En ook niet met Sjoerd.

Wat Ricaaa voorsteld is, volgens mij, een TP functie OP One2xs, hij neemt TP alleen als voorbeeld in mijn ogen.

Dat alles wat je op TP nu kan, dat dat dalijk ook via One2xs zelf kan, zonder tussenkomst van TP.

Lennard maakt het dan, dan hoeft Sjoerd toch geen TP API te maken? Aangezien het, volgens het idee, niet moet communiceren met TP.

Toch?...

Christopher

New member
Ik zou het goed vinden maar aan een ander kant niet goed, trade-place was tijdens de servercrash ook niet geraakt omdat het apart was. En het lijkt me ook beter voor misschien verbande mensen die nog hun punten kunnen inruilen in paypal of een ander betaalmiddel. Aan de andere kant zou het wel lekker zijn zon pagina waar je het meeste van de handels over paypal e.d kunt beheren.

Ik zeg doe het als het voordelen heeft, maar niet als er een kans is op meer scam en problemen.

Al die PayPal zou misschien kunnen gehackt worden en dan zit one2xs met die verantwoordelijkheid. En ja dat kan, tegenwoordig is alles mogelijk.

Wat vind Ruben er van?

Christopher

New member
Sebastiaanh (link):
Wat heeft Ruben ermee te maken? Hij is gewoon een lid.
emo.gif

Hij mag toch ook een mening geven? Hij is tenslotte ook een vroege beheerder die mee gescript heeft en dus het systeem van one2xs uit zijn hoofd kent, en hier spreken we over een grote verandering. Dus een 2e mening kan nooit kwaad
smile.gif
?

Ricaaa

New member
Voor sommige komt de veiligheid er weer bij kijken, dat is begrijpelijk, maar het verandert niet het feit dat het bij One2xs nog even ietsjes veiliger is. Lennard heeft dan, mits dit idee wordt gerealiseerd, overal zicht op, en kan, mits het nodig is, altijd nog helpen zodra er sprake is van oplichting.

Het komt hier op neer: er zal altijd sprake zijn van oplichting, ook op TP. Dat zijn dingen die je gewoon haast niet kan voorkomen, want er zijn altijd wel mensen die een manier vinden om mensen op te lichten. Het gaat er mij gewoon om dat het bij One2xs veiliger is, omdat er hier een hele staff achter je staat die meteen helpt, terwijl Sjoerd de enigste (voor zo ver ik weet) is die TP beheerd.

Joeey

New member
Ricaaa (link):
Voor sommige komt de veiligheid er weer bij kijken, dat is begrijpelijk, maar het verandert niet het feit dat het bij One2xs nog even ietsjes veiliger is. Lennard heeft dan, mits dit idee wordt gerealiseerd, overal zicht op, en kan, mits het nodig is, altijd nog helpen zodra er sprake is van oplichting.

Het komt hier op neer: er zal altijd sprake zijn van oplichting, ook op TP. Dat zijn dingen die je gewoon haast niet kan voorkomen, want er zijn altijd wel mensen die een manier vinden om mensen op te lichten. Het gaat er mij gewoon om dat het bij One2xs veiliger is, omdat er hier een hele staff achter je staat die meteen helpt, terwijl Sjoerd de enigste (voor zo ver ik weet) is die TP beheerd.

Dan kan Sjoerd toch een paar mensen uitkiezen om te modereren? Simpel zat.

G

Guest

Guest
Joeyl (link):

Ricaaa (link):

Sjoerd vertrouw ik, die andere niet..
Waarom zal hij andere toegang geven tot die gegevens etc?

Dan word het juist minder veiliger dan nu, i.p.v. veiliger.

Joeey

New member
Xjessex (link):

Joeyl (link):

Ricaaa (link):

Sjoerd vertrouw ik, die andere niet..
Waarom zal hij andere toegang geven tot die gegevens etc?

Dan word het juist minder veiliger dan nu, i.p.v. veiliger.

Hij kiest heus wel betrouwbare mensen uit, als hij dat zou doen.

Maargoed, ik ben benieuwd wat Sjoerd gaat zeggen.

Ricaaa

New member
Is hier trouwens al weer meer over bekend? Oftewel; gaat het er komen in de (nabije) toekomst?

Lennard

Active member
Daar kan ik niet heel makkelijk een ja of een nee op geven, maar:

Lennard (link):
Eigenlijk is mn plan om het handel-gebeuren zoveel mogelijk te kanaliseren. Dus one2xs-producten niet meer via het forum te koop zetten, maar op een apart deel van de site, waar de verkoop en alles geautomatiseerd is, wat de betrouwbaarheid van het handelen vergroot.

De ellende met PayPal is dat mensen het geld kunnen terugboeken, waardoor je scammers niet kan uitsluiten, terwijl een one2xs-systeem juist de indruk wekt dat het scam-veilig is (geen idee hoe Sjoerd dat oplost?).

Ik heb er een tijd terug al over na zitten denken, en mij lijkt het een prima plan.

Ik ga dus onderzoeken of het haalbaar is en qua risicos te doen is, en zo ja dan is de kans groot dat er een vorm van trade-place in one2xs komt.

Bovenaan