TransIP gratis domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars

New member
Jponsen:
is het op te zeggen via e-mail?

Via admin panel van transip kan je alles opzeggen..
Werkt die code ook met verlengen ?

Jeffreyy

Jeffrey
Hmm, idd.. Zoals bij Kerem te zien kun je de dns servers niet veranderen in ns1.liteserver.nl en ns2, want ns1 is "BROKEN".
Kan dit weer gefixed worden?

Jeffreyy

Jeffrey
Ok mooi.
Want dan kan ik mijn geweldige "Dit domein staat te koop" pagina er op zetten
yummie.gif

[voorbeeld http://www.cubefm.nl/ en ja, als je wilt mag je hem kopieren
biggrin.gif
]

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jponsen:
Ok mooi.
Want dan kan ik mijn geweldige "Dit domein staat te koop" pagina er op zetten
yummie.gif

[voorbeeld http://www.cubefm.nl/ en ja, als je wilt mag je hem kopieren
biggrin.gif
]

Ik zou dan zo doen:

<script type="text/javascript">document.write(<a href=");document.write(mailto
emo.gif
;document.write(info);document.write(@);document.write(jponsen.nl);document.write(">);document.write(info);document.write(@);document.write(jponsen.nl);document.write(</a>);</script>

Dan issie ook nog aanklikbaar =D

Matthias

Active member
Hoelang is de domein geldig als je hem registreert? En als je hem direct opzegt na bestelling, ben je toch niet verplicht hem te betalen volgend jaar hé? Want met zoiets weet je nooit.

Jeffreyy

Jeffrey
Matthias:
Hoelang is de domein geldig als je hem registreert? En als je hem direct opzegt na bestelling, ben je toch niet verplicht hem te betalen volgend jaar hé? Want met zoiets weet je nooit.

1 jaar, en als je hem die dag nog opzegt hoef je volgens jaar niet te betalen.

Matthias

Active member
Jponsen:

Matthias:

1 jaar, en als je hem die dag nog opzegt hoef je volgens jaar niet te betalen.

Dus je moet hem de dag van bestelling nog opzeggen of bedoel je als je hem de laatste dag nog opzegt hoef je niks te betalen?

K

Krm

Guest
Hij bedoeld:
Als je de dag als je hem hebt besteld, gelijkt opzegt zit je nergens meer aan vast
emo.gif

Matthias

Active member
Oke. Maar ik zie dat je bankgegevens moet invullen, kan je ook gewoon 00000000 invullen of GEENBANK ofzo?

Maar als ik heb bv. morgen opzeg of overmorgen ben ik dan ook nog verplicht deze te verlengen?

Caspervm

New member
Jponsen:
Ik ehb er nog wel een vraagje over, Als je hem nu besteld, En je zegt hem meteen weer op.
Hoef je dan het volgende jaar niet te betalen?

Kun je de domeinnaam dan nog wel gebruiken?

K

Krm

Guest
Matthias:
Oke. Maar ik zie dat je bankgegevens moet invullen, kan je ook gewoon 00000000 invullen of GEENBANK ofzo?

Maar als ik heb bv. morgen opzeg of overmorgen ben ik dan ook nog verplicht deze te verlengen?

Bank gegevens kan je leeglaten
yummie.gif

Caspervm

New member
Nicknl:

Matthias:

Bank gegevens kan je leeglaten
yummie.gif

Nee jammer genoeg gaat dat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan