Twijfels over vps bestellen

Jeroenx

New member
Hallo one2xs. Ik heb een aantal vraagjes over de VPS.

#1: is de vps windowed? ik bedoel dat je gewoon windows ziet?
#2: Kan ik op een vps een private server draaien? (Minecraft). (Geen habbo/Runescape meer aangezien dat verboden is
biggrin.gif
)

En waar kan ik zien hoeveel punten je krijgt per betaling? ik betaal met paypal.

Groetjes, Jeroen.

Lennard

Active member
#1: Je kunt geen Windows draaien op onze VPSen.
#2: Jep dat kan, maar dat is illegaal, en dus verboden bij ons.

Braam

New member
Jeroenx (link):
Hallo one2xs. Ik heb een aantal vraagjes over de VPS.

#1: is de vps windowed? ik bedoel dat je gewoon windows ziet?
#2: Kan ik op een vps een private server draaien? (RuneScape/Habbo).

En waar kan ik zien hoeveel punten je krijgt per betaling? ik betaal met paypal.

Groetjes, Jeroen.

http://www.one2xs.com/paypalvoorpunten
Kun je daar zien. Of verhandelen op het forum.

Braam

New member
Je moet een OS kiezen, wat geen linux is.
Dus kom je wss op Linux.
Die screens zijn tevinden op google.

Jeroenx

New member
Moet je dan van alles weten over linux? codes enzo? of kun je gewoon op start drukken, en dan google chrome openen en dan downloaden wat je nodig bent?

Lennard

Active member
Jeroenx (link):
Moet je dan van alles weten over linux? codes enzo? of kun je gewoon op start drukken, en dan google chrome openen en dan downloaden wat je nodig bent?
Met Ubuntu wel ongeveer, al werkt het alsnog anders dan Windows.

Als je zin en tijd hebt om het te leren dan lukt het je wel, maar als je na 2 minuten zoiets hebt van "huh ik snap er niks van
confused.gif
HELP!
cry.gif
" dan kun je beter geen VPS kopen.

Jeroenx

New member
dat begrijp ik. maar mijn vraag dit:

Ziet dat dan hetzelfe uit als windows? (je start je pc en ziet een taakbalk etc?) want dan red ik mij wel.

Braam

New member
Jeroenx (link):
dat begrijp ik. maar mijn vraag dit:

Ziet dat dan hetzelfe uit als windows? (je start je pc en ziet een taakbalk etc?) want dan red ik mij wel.

Het is mogelijk, maar dat ligt aan de keuze OS die je maakt..
Net als je bij windows (bv) vista hebt, heb je bij linux (bv) ubuntu.

En bedenk wel, linux en windows zijn op 1 aspect vergelijk baar, en dat is dat het een OS is.

Freestyle

New member
linux_ubuntu_screen.jpg

Het is anders dan windows.

Je kan ook vpc oid downloaden. En daar ubuntu op zetten om te kijken hoe dat is.

Jeroenx

New member
@Freestyle, kijk daar had ik het over. Als ik een vps koop, krijg ik dan hetzelfde als jou screenshot? en welke vps heb jij? van hoeveel punten?

Shahiem

Active member
Als je CentOs bijvoorbeeld erop kiest dan kan je VNC Viewer erop zetten dan kan je inderdaad een desktop zien.

Freestyle

New member
Jeroenx (link):
@Freestyle, kijk daar had ik het over. Als ik een vps koop, krijg ik dan hetzelfde als jou screenshot? en welke vps heb jij? van hoeveel punten?

Ik heb het plaatje van google. Maar dat screen is van een ubuntu. Dus als je een ubuntu vps krijgt krijg je denk ik dat.

Sjoerd

Active member
Jeroenx (link):
Oke, een VNC vieuwer kun je gewoon downloaden? of moet je dat kopen?
Je krijgt als je je vps krijgt een PB en daar staat een link in om VNC viewer te downloaden, als het goed is
wink.gif

Rohimma

New member
Sjoerd (link):

Jeroenx (link):
Oke, een VNC vieuwer kun je gewoon downloaden? of moet je dat kopen?
Je krijgt als je je vps krijgt een PB en daar staat een link in om VNC viewer te downloaden, als het goed is
wink.gif

klopt, je kan het ook hier downloaden.

Bovenaan