UBB code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicopara

Active member
Als je een nieuw bericht wil maken, en wijst op UBB code
dan komt dat schermpje uiterst links & zelfs een deel "buiten je beeldscherm".

Het kan er mss aan liggen dat ik Internet Explorer 8 gebruik, maar toch.

Nicopara

Active member
screenubb.jpg

En je kan dus onmogelijk gebruik maken van die code door erop te klikken, tenzij je ze van buiten kent
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Ruben:
Pff, kut IE, beter ga je gewoon FireFox gebruiken

Ik fix het ooit wel

sorry, maar je kunt niet iedereen dwingen om firefox te gaan gebruiken. En het probleem doet zich alleen voor bij IE8 en die heeft gelukkig nog niet iedereen
wink.gif

Ruben

New member
Nee doe ik ook niet, maar ik base (slicen + coden) ook veel, en ik word zo depressief van Internet Explorer.

Kijk, IE6 was echt een drama, alles was raar. Toen kwam IE7, met wat kleine veranderingen, maar nog steeds vreemde dingen.
In het geval van dit UBB ding heb ik dus ook een "if IE" gedaan. Dat houdt in dat alle Internet Explorers zich aan die code moeten houden. Dit fixte alles omdat dit het niet houden aan de webstandaarden door Microsoft compenseerde. Maar nu is IE8, omdat de hele webwereld daarom zeurde, strenger met de webstandaarden omgegaan en doet hij dus eigenlijk "wat hij moet doen". Nu moet ik dus doen "if IE <= 7". Dat ga ik dus morgen ofzo wel ff doen.

Maargoed, ik raad gewoon FireFox aan omdat dat vele malen beter is.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ruben:
Nee doe ik ook niet, maar ik base (slicen + coden) ook veel, en ik word zo depressief van Internet Explorer.

Kijk, IE6 was echt een drama, alles was raar. Toen kwam IE7, met wat kleine veranderingen, maar nog steeds vreemde dingen.
In het geval van dit UBB ding heb ik dus ook een "if IE" gedaan. Dat houdt in dat alle Internet Explorers zich aan die code moeten houden. Dit fixte alles omdat dit het niet houden aan de webstandaarden door Microsoft compenseerde. Maar nu is IE8, omdat de hele webwereld daarom zeurde, strenger met de webstandaarden omgegaan en doet hij dus eigenlijk "wat hij moet doen". Nu moet ik dus doen "if IE <= 7". Dat ga ik dus morgen ofzo wel ff doen.

Maargoed, ik raad gewoon FireFox aan omdat dat vele malen beter is.

Ik heb medelijden met je
cry.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Microday:
Raar want ik heb ook IE6
wink.gif
en bij mij werkt het gewoon.
dat zei ik al, het probleem is alleen in IE8
wink.gif
Goed lezen
yummie.gif