Hey, Ik ging net van one2xs af, en toen ik terug kwam was ik uitgelogd. Hoe kan dit?
Erik New member 18 feb 2009 #2 Hey, Ik ging net van one2xs af, en toen ik terug kwam was ik uitgelogd. Hoe kan dit?
L Lennard Active member 18 feb 2009 #3 Dan is je IP veranderd, je browser-naam veranderd, je cookies verlopen, of iets anders. Kan van alles zijn.
Dan is je IP veranderd, je browser-naam veranderd, je cookies verlopen, of iets anders. Kan van alles zijn.
Marjolein Miss Marjolein 18 feb 2009 #5 heb ik ook wel eens, dan is me internetverbinding gewoon heel ff eruit geweest Ik vergeet ook wel eens uit te loggen, dan lijkt het net of ik heel de nacht online bent geweest
heb ik ook wel eens, dan is me internetverbinding gewoon heel ff eruit geweest Ik vergeet ook wel eens uit te loggen, dan lijkt het net of ik heel de nacht online bent geweest
Nicopara Active member 18 feb 2009 #6 ALs je dus niet echt klikt op uitloggen, maar gwn het venster sluit sta je als Online?
Ruben New member 18 feb 2009 #7 Nee, je bent alleen online als je een pagina hebt geopend in de laatste 5 minuten. Ik log echt nooit uit op mijn eigen computer
Nee, je bent alleen online als je een pagina hebt geopend in de laatste 5 minuten. Ik log echt nooit uit op mijn eigen computer
Marjolein Miss Marjolein 18 feb 2009 #10 Ruben: Nee, je bent alleen online als je een pagina hebt geopend in de laatste 5 minuten. Ik log echt nooit uit op mijn eigen computer Hoe kan het dan dat als ik vergeet uit te loggen ik de volgende dag niet meer hoeft in te loggen als ik naar one2xs ga? Ik ben dan nog gewoon ingelogd
Ruben: Nee, je bent alleen online als je een pagina hebt geopend in de laatste 5 minuten. Ik log echt nooit uit op mijn eigen computer Hoe kan het dan dat als ik vergeet uit te loggen ik de volgende dag niet meer hoeft in te loggen als ik naar one2xs ga? Ik ben dan nog gewoon ingelogd
Ruben New member 18 feb 2009 #12 Marjolein: Ruben: Nee, je bent alleen online als je een pagina hebt geopend in de laatste 5 minuten. Ik log echt nooit uit op mijn eigen computer Hoe kan het dan dat als ik vergeet uit te loggen ik de volgende dag niet meer hoeft in te loggen als ik naar one2xs ga? Ik ben dan nog gewoon ingelogd Je bent wel ingelogd, maar niet online
Marjolein: Ruben: Nee, je bent alleen online als je een pagina hebt geopend in de laatste 5 minuten. Ik log echt nooit uit op mijn eigen computer Hoe kan het dan dat als ik vergeet uit te loggen ik de volgende dag niet meer hoeft in te loggen als ik naar one2xs ga? Ik ben dan nog gewoon ingelogd Je bent wel ingelogd, maar niet online
Marjolein Miss Marjolein 18 feb 2009 #13 owww haha. Ik ging ervan uit dat als je ingelogd ben dat je dan automatisch online bent