Vakantie Status!

Vinceyka

New member
In De Zomer/Herfst/Winter/Mei vakantie zijn veel mensen weg.

Daarom Lijkt het mij handig om Een speciale status temaken.
Nu heb je Lid Of adverteerder. maar dan Vakantie.
Dat is handig want dan weet je dat je niet snel een reactie kan verwachten.

Ik wil dan dat je als je op vakantie bent je wel nog kan inloggen.
(Mobiel Internet) (Internet Cafes)

MVG,
Vinceyka

Jesse

New member
Zoiets is al een keer voorgesteld afgekeurd omdat ze niet een msn site wilden worden tevens kun je het ook melden in het forum.

Jeffreyy

Jeffrey
Maak dan ipv dat rode en groene bolletje een bolletje met een tentje dr op.
Dat je op vakantie bent.

Marjolein

Miss Marjolein
wat is er mis met iets in je onderschrift zetten?
Ik vind het rode bolletje wel genoeg eigenlijk, rood ben je er niet, en groen wel, meer hoef ik niet te weten
yummie.gif

Vinceyka

New member
Dat kan kloppen, Maar ik denk niet dat er heel veel leven is op one2xs en ik denk dan toch dat als je een van de enigste geïnterreseerd bent in warneer iemand op vakantie is.

Jesse

New member
Is weer extra scrip tijd voor Lennard, terwijl je het ook gewoon in je onderschrift kan zetten inderdaad.

Leuk idee maar hoevaak ben jij zelf op vakantie?
Naja niet vaak dus en in de zomervakantie kan je verwachten dat er bijvoorbeeld veel weg zijn.

Freestyle

New member
handig t is niet cruciaal maar wel handig

dan kan je ook gelijk zien of lennard weer terug is als je niet weet wanneer hij terug komt en je te lui bent ff wat topic terug te lezen
biggrin.gif

Joeri

Active member
Jesse:
Is weer extra scrip tijd voor Lennard, terwijl je het ook gewoon in je onderschrift kan zetten inderdaad.

Leuk idee maar hoevaak ben jij zelf op vakantie?
Naja niet vaak dus en in de zomervakantie kan je verwachten dat er bijvoorbeeld veel weg zijn.

als het in onderschrift zet en op vakantie bent post je niet meer. dan lezen mensen je onderschrift dus ook niet..

Michiel

New member
Of je maakt 1 groot topic waar iedereen levenloos aankondigt dat hij/zij op vakantie is.

Ik ben er tegen, het is goed zoals het nu is.

Bovenaan