Vaker bumpen

52.9% zegt Ja
biggrin.gif

Jesse

Lid
De gene met de meeste procenten ongeveer
santabaard.gif
ik heb een aantal berichten gelezen toen ik net op one2xs was die waren eigenlijk diep triest
bloos.gif

Is het niet handig om een knopje te maken voor de TS,
Als je daar op klikt gaat het topic omhoog zonder dat die persoon een post erbij krijgt,

Sjoerd

Lid
Kingunit (link):
Als je daar op klikt gaat het topic omhoog zonder dat die persoon een post erbij krijgt,
Je begrijpt het niet he, dat is ook een van de redenen waarom je niet mag bumpen. Dan gaan mensen de hele tijd topics omhooghalen waar niemand interesse in heeft etc.
emo.gif

SLECHT ik vind het nu al metloos irritant
oke ik doe het soms zelf ook wel.

maar meestal is het toch. als je na 24u moet bumpen ofzo dan is er toch gewoon geen belangstelling voor? en voor 2x.
1x oke dan kan het nog zijn dat sommige mensen het niet hebben gezien
2x is gewoon te veel!!

Jesse

Lid
Sjoerd (link):

Kingunit (link):
Je begrijpt het niet he, dat is ook een van de redenen waarom je niet mag bumpen. Dan gaan mensen de hele tijd topics omhooghalen waar niemand interesse in heeft etc.
emo.gif

Het zou wel handiger zijn, de topicstarter kan een bump pas uitvoeren als de tijd om is en mods hoeven minder op te letten gewoon bij elk bericht met bump errin direct verwijderen (hoeven ze niet meer op de tijd te letten)

Sjoerd (link):

Kingunit (link):
emo.gif

Snap ik maar die knop kun je ook niet de hele tijd gebruiken 1 of 2 x.
maar een bericht met het word

bump
biggrin.gif

slaat ook nergens op reken dat als spam.

Rik

Eindbaas
Nvrshoutnvr (link):
waarom. o waarom stemt 60% op nee.
heeft er iemand zitten knoeien met de antwoorden
yummie.gif

Ze stemmen op nee omdat ze het een slecht idee vinden?
En nee er is niet mee geknoeid en er kan ook niet mee geknoeid worden.

Rik

Eindbaas
Erik (link):
Knoeien is wel mogelijk Rik, dat deed lennard ooit es
yummie.gif

Ja okay, maar zowel lennard als ruben zijn er nu niet, en wij kunnen niet in de database. Er zou dus onmogelijk mee geknoeid kunnen zijn.

Erik

Lid
Rik (link):

Erik (link):
Knoeien is wel mogelijk Rik, dat deed lennard ooit es
yummie.gif

Ja okay, maar zowel lennard als ruben zijn er nu niet, en wij kunnen niet in de database. Er zou dus onmogelijk mee geknoeid kunnen zijn.

Das waar
yummie.gif

Bovenaan